مقاومت برنده ترین سلاح ماست

  • شناسه خبر: 166348
مقاومت برنده ترین سلاح ماست

امام جمعه رفسنجان گفت: مقاومت با ایمان و اعتقاد، برّنده ترین سلاح ما بوده است و امروز همه ی جبهه های مقاومت با ایمان و اعتقاد پیروز میدان هستند.

خانه » سیاسی » مقاومت برنده ترین سلاح ماست

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: امسال بیش از ۸۸ هزار زائر در اوج عزت حج بیت الله الحرام را انجام دادند. ملت های دیگر از کشور های مختلف با تواضع و احترام فوق العاده با زائر ایرانی برخورد میکردند.

وی افزود: کار زیبایی که زوّار عزیز رفسنجانی انجام دادند این بود که هریک نائب الشهیدی بودند؛ شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای غدیر، شهدای فاجعه خونین مکه مکرمه درسال ۶۶،  شهدای مدافع حرم و هم دو شهید حادثه دلخراش منا؛ همه ی این شهدا از جانب آنها نیابت شد.

رمضانی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) بیان داشت: امسال تاسوعا و عاشورا باید باهدف تر و با انگیزه قوی تر باشد تا پراستفاده تر شود. تاسوعا و عاشورا در حفظ نظام و انقلاب، هم در پیروزی رساندن خود انقلاب و اهداف کمک زیادی به ما رسانده است.

امام جمعه رفسنجان یاد شهدای جمعه ۱۷ شهریور سال ۵۷ را گرامی داشت و اظهار داشت: آنچه که در ۴۰سال گذشته به آن پی برده ایم عنصرمقاومت است؛ البته مقاومت با ایمان و اعتقاد، برّنده ترین سلاح ما بوده است و امروز همه ی جبهه های مقاومت با ایمان و اعتقاد پیروز میدان هستند و آمریکا و اسرائیل در مقابل مقاومت لبنان ناتوان شدند.

وی ادامه داد: این مقاومت است که پیروز است؛ اما متاسفانه نفاق در جبهه های داخلی گرفتار آفرین است، ما باید مراقب تحرکات دشمن باشیم و از خویشتن نیز مراقبت داشته باشیم. بی بصیرت ها در جبهه باطل قرار میگیرند بدون اینکه خودشان بدانند و بفهمند، حفظ این انقلاب و نظام از واجبات است و ما باید بدانیم که بسیار قدرتمند هستیم.

رمضانی پور در خصوص اجرایی شدن گام سوم برجامی گفت: این خود یک بازی بیش نیست، مسئولین ما باید محکم و شجاع باشند و نترسند و قاطع باشند و از دشمنان به خصوص غربی ها دل ببرند، با نگاه به توانمندی های درونی از غربی ها جدا شوید؛ دل از آنها بکنید و به خدای خود و ملت بزرگ اسلامی که به خدا معتقد هستند اتکا داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از سال گذشته تا کنون در چندین جلسه ای که با هیئت دولت داشته اند توصیه کرده اند که از دشمن نترسید. این نشان میدهد که دولتمردان ما ترسو اند؛ جملات آقا بیانگر این است که دربرابر دشمن مانند جوانان ملت شجاع نیستند، زمانی که مردم به رئیس جمهور رأی دادند برای این نبود که از دشمن بترسد، عمده مردم که رأی دادند به وعده های رئیس جمهور رأی دادند که اقتصاد و معیشت را درست کند، رأی ندادند که شما وابسته به غرب شوید.

رمضانی پور ادامه داد: پیشنهاد میکنم به رئیس جمهور و هیئت دولت و دستگاه دیپلماسی که شما به یکباره از برجام خارج شوید و به رفقای اروپایی خود بگویید هر زمانی که ۱۱ تعهد خود را عمل کردید ما دوباره برمیگردیم و تعهدات خود را انجام میدهیم (تکبیر حضار).

خطیب جمعه رفسنجان اظهار داشت: گره زدن همه مشکلات به تحریم ها کار درستی نیست، دولت و مجلس باید یک حرکت جدی و کارساز داشته باشند و سرگرم انتخابات نشوند، مجلسی ها باید به فکر معیشت مردم باشند نه انتخابات آینده؛ انتخابات را دیگران انجام میدهد.

وی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰تومانی سکویی برای سوءاستفاده و چپاول افراد سودجود و وابسته دولت شده است، دارو با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد میکنند اما مردم باید در ناصرخسرو تهران دارو را آزاد تهیه کنند، این چگونه مدیریتی است؟!! چقدر کار دارد که با داروخانه و افراد برخورد کنید؟!! در این زمینه خیلی ضعیف هستید!اُف بر این مدیریت در جامعه!

رمضانی پور ادامه داد: در سخنرانی های خود طعنه هم زدند که کار مفسد با بگیر و ببند حل نمیشود! شما بگویید با چه چیز حل میشود؟!! دستگاه قضا با برخی قضات و دو نماینده متخلف برخورد کرده اند اما حالا صبر کنند که شما دولتتان تمام شود؟!!  اینچنین کار چه معنی دارد؟!! مردم انقلابی، مؤمن و عزادار امام حسین حمایت قاطع و جانانه خود را از دستگاه قضایی مخصوصا از اقدامات جانانه آیت الله رئیسی اعلام میدارند.

برچسب ها:
نمازجمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان