نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

برخورد رئیس قوه قضائیه با مفاسد باعث شد حقی از بیت المال ضایع نشود

  • شناسه خبر: 165676
برخورد رئیس قوه قضائیه با مفاسد باعث شد حقی از بیت المال ضایع نشود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد رییس قوه قضاییه با نگاه عدالت محوری ، بدون غرض سیاسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی باعث شده است که حقی از بین المال ضایع نشود

خانه » رفسنجان » برخورد رئیس قوه قضائیه با مفاسد باعث شد حقی از بیت المال ضایع نشود

به گزارش خانه خشتی ؛صبح امروز جلسه شورای اداری رفسنجان با حضور مدیران کل تعزیرات، مالیات، کمیته امداد امام خمینی استان و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در این جلسه با تبریک هفته دولت اظهار داشت:با توجه به جنگ تحمیلی اقتصادی و روانی دشمن علیه کشور، همه مسئولین طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید به دومقوله اقتصاد و فرهنگ توجه ویژه ای داشته باشند.

وی بیان داشت:دو مقوله فرهنگ و اقتصاد وابسته به هم و متاثر از یکدیگر هستند همه در هر مسئولیتی، ضرورت دارد نگاهشان را به تولیدکنندگان تغییر دهند.

فرماندار رفسنجان افزود:همان طور که در جنگ تحمیلی از هیچ کوششی برای حمایت رزمندگان دریغ نمی کردیم باید نگاه مان نسبت به تولیدکنندگان هم همان باشد و آنها را به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی حمایت و تقویت کنیم .

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما تا لحظه انتخابات، رویکردی همکاری است نباید طوری باشد که کم کاری کنیم، باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

احمد انارکی محمدی در این مراسم با بیان اینکه درآمدهای حاصل از املاک و باغات کشاورزی پسته دکتر رفیعی واقع در رفسنجان از کشور خارج می شد اظهار داشت:با پیگیرهای صورت گرفته و با تاکید مقام معظم رهبری از ورود درآمد حاصل از املاک دکتر رفیعی به خارج جلوگیری شد و قرار شد درآمد حاصل از این املاک صرف خانواده های کمیته امداد شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات فعلی در حوزه دارو در کشور ناشی از التهابات بازار است که باعث ناامیدی در مردم شده است بیان داشت:دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای کالاهای اساسی می پردازد اما به واسطه وجود دلال ها با ۴۸ درصد تورم به دست مردم می رسد.

انارکی محمدی خاطرنشان کرد: برخورد رییس قوه قضاییه با نگاه عدالت محوری ، بدون غرض سیاسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی باعث شده است که حقی از بین المال ضایع نشود.

وی به بحث اشتغال اشاره داشت و با اذعان بر اینکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور در انتظار شغل هستند افزود:۵۹ درصد از خانواده هایی که دارای شغل ولی از قشر ضعیف هستند لذا باید به سمت کارآفرینی و و اشتغال درآمد زا رفت.

نماینده مردم رفسنجان افزود:تدابیری اندیشیده شده است که در آزمون استخدامی مس طی دو مرحله ۸۰۰ نفر از همه مناطق شهرستان با رویکرد عدالت محوری گزینش انجام گیرد.

انارکی به امهال وم ها و بخشیده شدن سود این وام ها اشاره ای داشت و گفت:رفسنجان تنها شهرستانی است که از همه بانک ها وام گرفته است با پیگیری های صورت گرفته شده بخشی از وام ها امهال و مابقی در حال انجام است.

وی اتمام عملیات احداث بزرگترین پروژه جاده ای استان کرمان محور نوق- بافق ،تعویض لوله های شبکه آب فرسوده شهری،احداث و راه اندازی بزرگترین پروژه منبع ذخیره آب استان کرمان با ۱۵ هزار متر مکعب در رفسنجان از دیگرفعالیتهای خود برشمرد و افزود:پروژه منبع ذخیره آب در رفسنجان ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رونق اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی تاکید داشت و بیان کرد:در راس فرهنگ، نماز قرار دارد ادارات باید در این زمینه حضور پررنگ داشته باشند و در اشاعه فرهنگ نماز کوشا باشند.

 

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان