سرپرست جدید اداره تعزیرات حکومتی رفسنجان منصوب شد

  • شناسه خبر: 165639
سرپرست جدید اداره تعزیرات حکومتی رفسنجان منصوب شد

سعید ایران پور صبح امروز در جلسه شورای اداری  رفسنجان به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی رفسنجان منصوب شد.

خانه » اقتصادی » سرپرست جدید اداره تعزیرات حکومتی رفسنجان منصوب شد

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان که با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در فرمانداری برگزار شد، طی حکمی از سوی مدیر کل، سعید ایران پور  به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی رفسنجان منصوب شد.

ارسلان میری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در این جلسه اظهار داشت: بعد از ۲۵ سال که از تاسیس سازمان تعزیرات می گذرد هنوز از نظر نیرو کمبود داریم و نبود رئیس تعزیرات در شهرستان ناشی از همین مشکل بوده است.

وی بیان داشت: یکی از وظایف تعزیرات حکومتی، برخورد با متخلفین اقتصادی است و این فقط شامل صنوف نمی شود بخش دولتی هم می تواند قصور داشته باشد.

میری به تخلفات قاچاق کالا و ارز اشاره داشت و تصریح کرد: بخشی از پرونده های قاچاق کالا تعزیرات حکومتی می آورد که نیروی انتظامی، مجموعه امنیتی اطلاعاتی و سپاه پاسداران در برخورد با این تخلفات با ما همکاری دارند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: بحث ما بحث برخوردی و سلبی نیست، دستگاه های متولی باید فعالیت های خود را به نحو مطلوب انجام دهند تا بستر تخلف صورت نگیرد ابتدا باید پیشگیری کنیم بعد مبارزه کنیم برخی دستگاه ها و متولیان این امر وظایف خود را به نحو احسن انجام نمی دهند.

میری خاطرنشان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجموعه ای به نام سازمان جمع آوری فروش اموال تملیکی وجود دارد که از سال ۹۲ قانون مصوب آن لازم الاجرا شد ولی هنوز زیرساخت آن فراهم نشده و مجموعه امنیتی، کالا قاچاق را کشف ولی مرکز تحویل گیرنده آن در استان وجود ندارد.

وی ابراز داشت: ما آمادگی برخورد با متخلفین قاچاق کالا را داریم اگرچه بعضا گله مندیم افرادی که معرفی می شوند کسانی هستند که به نان شب خودشان محتاج هستند در این راستا باید با دانه درشتها برخورد شود که از یک سری مجراها عبور می کنند و کالاهای قاچاق را  وارد کشور می کنند و این موارد در پایتخت به وفور مشاهده می شود.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تعزیرات رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان