اخبار شهرستان رفسنجان در هفته ای که گذشت + عکس

  • شناسه خبر: 165623
اخبار شهرستان رفسنجان در هفته ای که گذشت + عکس

در گزارش زیر به خلاصه ای از اخبار شهرستان رفسنجان در ۲۶ مردادماه الی ۱ شهریور ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی منتشر شده است، می پردازیم:

خانه » اجتماعی » اخبار شهرستان رفسنجان در هفته ای که گذشت + عکس

 

مرگ دلخراش دو جوان ۲۱ ساله یکی از اخبار شهرستان رفسنجان

طی حادثه ای که در ساعت ۳:۱۰ بامداد روز شنبه ۲۶ مردادماه در خیابان امام به سمت میدان ابراهیم در اثر واژگونی یک دستگاه موتور سنگین رخ داد، راکب و سرنشین موتور دو جوان ۲۱ ساله بودند که در صحنه حادثه جان باختند.

 

 

جشن میلاد امام هادی (ع) در حسینیه نخل رفسنجان/ تصاویر

اخبار شهرستان رفسنجان

جشن میلاد امام هادی با حضور آزاده سرافراز حاج قاسم یوسفی در حسنیه نخل رفسنجان با خاطره گویی آزاده قاسم یوسفی و مدح سرایی مجتی رمضانی و به میزبانی هیات کربلا برپا شد.

 

 

عزم راسخ موکب خاتم النبیاء برای اربعین۹۸ پس از کمک به سیل زدگان

از اخبار شهرستان رفسنجان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان یکی از بزرگترین مواکب خدمات رسان در کربلای معلی است و عشق مردم رفسنجان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) را در قالب خدمت به نمایش میگذارد.

علی بابایی مدیر موکب خاتم الانبیاء اظهار داشت: امسال گروه ۲۸ نفره ی موکب در قالب آشپز و خدمات در سوسنگرد خوزستان حاضر شدند و باتوجه به درخواست ها روزانه شش هزار وعده غذا توسط این همکاران در مدت ۲۸ روز در سه شیفت طبخ و توزیع شد.

 

 

 

آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان در رفسنجان برگزار شد

 

مجید فصیحی هرندی آزاده سرافراز و فرماندار رفسنجان به نمایندگی از آزدگان در آیین تجلیل از خبرنگاران و آزادگان که در محل میدان گفت و گوی شهری برگزار شد گفت: اسرا در دفاع مقدس نماد مقاومت کشور بودند، آزادگان در زندن های بعثی در مقابل توطئه های دشمن ایستادند، تحمل کردند و سر خم فرود نیاوردند و هرگز بی تابی نکردند و با همکاری و همراهی دوران جهنم اسارت را به به بهشت معنوی تبدیل کردند.

 

 

نیجریه به برکت انقلاب اسلامی ۲۰ میلیون شیعه دارد

حجت الاسلام شیخ عبدالله احمد زنگو از فعالین جنبش نیجریه در جمع مردم رفسنجان درمسجد امام (ره) با تبریک عید غدیر خم به شیعیان و اظهار خوشحالی از حضورش در رفسنجان اظهار داشت: قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران ،نیجریه در بین تمام کشورها کافر بود و الان بیش از ۲۰۰ میلیون نفر جمعیت دارد که ۷۰ درصدشان مسلمان هستند یعنی ۱۴۰ میلیون مسلمان و ۲۰ میلیون شیعه دارد.

 

 

 

کشف ۴هزارپانصد لیتر سوخت قاچاق از اخبار شهرستان رفسنجان

سرهنگ محمد مهدی کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف چهار هزار پانصد  لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه فرآورده های نفتی توسط ماموران این فرماندهی خبرداد و گفت: سوخت قاجاق تحویل شرکت نفت و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

 

دورهمی خبرنگاران خانه خشتی با حضور شهردار رفسنجان

عظیمی زاده شهردار رفسنجان در دورهمی خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: خبرهای رفسنجان باید متناسب با شهر کار شود و اولویت مردمی هم در نظر گرفته شود تا مردم حس افتخار بودن بهشان دست بدهد و به شهرشان وفادار بمانند.

 

 

 

جشن بزرگ غدیر خم در حسینیه نخل برگزار شد

مراسم جشن عید غدیر شامگاه سه شنبه با سخنرانیه حجت الاسلام موسوی مطلق و مدحیه سرایی مازیار طاوولی و مجتبی رمضانی  با اجرای مجری توانمد امیر حسین رجبی در هیئت کربلا رفسنجان برگزار شد.

 

 

افغانی کش ها باز هم در رفسنجان حادثه آفریدند

از دیگر اخبار شهرستان رفسنجان:

یاسر شمسی زاده مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ اظهار داشت: در بامداد روز پنجشنبه دو خودرو پژو ابتدای کبوترخان با هم برخورد کردند که ۱۷ مصدوم و یک کشته برجای گذاشتند.

 

 

ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار برگزار شد

محمدرضا رجب زاده مدیر روابط عمومی مس سرچشمه در حاشیه ی بازدید مسئولین از روند برگزاری  ششمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان شهرستانهای رفسنجان و انار که در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد گفت: مجموع ۶۷۶ نفر از دانش آموزان در این مسابقات شرکت کردند که بالاترین آمار این مسابقات مربوط به شهر رفسنجان است که قریب ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

 

 

 

سینما گلستان امین رفسنجان میزبان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از میزبانی سینما گلستان امین رفسنجان برای سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان خبر داد.

 

 

پرسه زدن معتاد فرغون به دست در بوستان های رفسنجان + عکس

تئاتر خیابانی با عنوان ” فرغون ” با موضوع اعتیاد به نویسندگی و کارگردانی سید محمد حسین حسینی در بوستان های شهر رفسنجان در حال اجراست.

 

 

ورود جوانان انقلابی به مجلس مقدمه تشکیل دولت جوان است

 

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره سخنان اخیر امام خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:  جوانان متعهد و متخصص و با مدیریت جهادی هر جا ورود کنند تحول ایجاد می‌کنند و کشور به تحول نیاز دارد.

مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی قابل تحقق است**

آیت‌الله کعبی در ادامه گفت: تشکیل گروه‌های جهادی، حضور و خدمت جوانان به سیل‌زدگان هم نمونه دیگر از این است و جوانان متعهد و متخصص و با مدیریت جهادی هر جا ورود کنند تحول ایجاد می‌کند و کشور به تحول نیاز دارد، بنابراین جوانان مؤمن، انقلابی، پای‌کار، متخصص و بابرنامه باید خودشان را در سطح کشور پیدا کنند و وارد بشوند و البته مقدمه این کار برای ورود به مجلس شورای اسلامی است که زمینه‌ساز تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی خواهد بود.

 

 

 

 

اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان گفت: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.

 

 

تساوی مس رفسنجان و استقلال خوزستان

یکی دیگر از اخبار شهرستان رفسنجان توقف مس در مقابل حریف خوزستانی خود

در هفته دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان تیم مس رفسنجان در خانه در مقابل تیم استقلال خوزستان با تک گل حمید گلزاری به تساوی یک بر یک رضایت داد.

 

مسجد الزهرا نماد رفسنجان در دنیای اسلام

ساخت مسجد الزهرا در رفسنجان از سال ۱۳۸۱ آغاز شده ، فاز اول آن در اسفند سال ۱۳۹۱ افتتاح شده و به همت خیّر گرانقدر حاج حبیب‌الله اعتمادی در حال ساخت و تکمیل است.

 

برچسب ها:
خانه » رفسنجان »
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان