جهاد فرمانده و بسیجیانش در آلبومروح

  • شناسه خبر: 164942
جهاد فرمانده و بسیجیانش در آلبومروح

خانه خشتی از خدمات رسانی گروه جهادی رفسنجان با همراهی فرمانده سپاه این شهرستان در حمیدیه در این روزهای داغ اهواز گزارش می دهد:

خانه » فرهنگی مذهبی » جهاد فرمانده و بسیجیانش در آلبومروح

به گزارش خانه خشتی ، در روزهایی که رسانه های شهرستان از عکس و خبرهای روزمرگی مسئولان پر شده فرماندهی که در شهرستان محل خدمتش کمتر رسانه ای است و همه ی خدماتش را در سکوت به انجام می رساند، امروز در روستای آلبومروح حمیدیه اهواز خبرساز شده است.

سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان با همراهی بسیجیان حوزه امام حسن مجتبی(ع) از روز چهارشنبه ۸ مردادماه در منطقه سیل زده آلبومروح از توابع شهرستان حمیدیه اهواز مستقر شدند و در حال ساخت منازل برای سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.


ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان عهده دار ساخت و تعمیر۱۹ منزل برای سیل زدگان در این منطقه است .
کار بصورت حضور ۱۵ روزه ی اکیپ های جهادی در منطقه انجام می شود و گروههای جهادی شهرستانهای بافت، ارزوئیه و رابر نیز بسیجیان رفسنجان را همراهی می کنند.
گرمای داغ این روزهای اهواز مانع از انجام کار گروه جهادی در روز می شودو به همین علت از ساعت ۶ عصر الی ۳ نیمه شب کار جهادی توسط جهادگران رفسنجانی در منطقه انجام می شود.
سرهنگ شاهرخی در تماس تلفنی با خبرنگار خانه خشتی از شرایط منطقه اینطور گفت: در روستای آلبومروح آب شرب نیست و آبرسانی به روستا از اهواز که در فاصله ی ۶۰ کیلومتری قرار دارد انجام می شود.


کشاورزی منطقه بطور صدر در صد در اثر سیل از بین رفته است. روستای آلبو مروح فاقد جاده ارتباطی مناسب به خاطر از بین رفتن قسمت زیادی از اسفالت جاده است و همین مسئله یکی از دغدغه های رفت و آمد به روستاست.
در میان افراد تحت پوشش بهزیستی که برای ساخت منازل انان اقدام شده است افرادی با معلولیت جسمی بالا هستند که میتوان در کنار ساخت مسکن به درمان انان نیز کمک هایی انجام داد.
به گفته ی شاهرخی ساخت هر منزل هزینه ا ی ۱۱۰ میلیون تومانی در بردارد که نزدیک به ۳۰ میلیون تومان آن توسط بسیج با انجام کارجهادی محقق می شود و مابقی بصورت وام در اختیار سرپرست خانواده قرار میگیرد.


شاهرخی در میان سخنانش از مسئولین شهرستان رفسنجان دعوت به حضور در منطقه و بازدید از شرایط سیل زدگان نمود.
فرمانده سپاه رفسنجان در این گفت و گو مردم نوع دوست شهرستان را دعوت به کمک رسانی به مردم این منطقه نمود و گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شما همشهریان گرامی از طریق شماره حساب: ۸۵۳۵۴۳۳۱۱ و شماره کارت : ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۱۶۶۵۷۳ نزد بانک کشاورزی به نام قرارگاه محرومیت زدایی سپاه رفسنجان است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان