امام جمعه موقت رفسنجان:

گفتمان انقلاب تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی است

  • شناسه خبر: 164905
گفتمان انقلاب تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان انقلاب و بازدارندگی تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی  موفقیت است.

خانه » سیاسی » گفتمان انقلاب تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: عاقبت دنیا و آخرت متعلق به پرهیزکاران است، ترس از عذاب الهی و رعایت حدود الهی و تخطی نکردن از راه حق و شدت مراقبت در اعمال و گفتار همان تقواست.

وی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) خاطر نشان کرد: زندگی این بزرگوار سراسر درس مقاومت و ایستادگی و جهاد برای برقراری حکومت الله است، امام جواد(ع) مظهر مبارزه با باطل بود در تمام دوران کوتاه زندگی اش با قدرت ریاکار و منافقانه ی خلیفه ی عباسی مقابله کرد و هرگز قدمی عقب نشینی نکرد.

محی الدینی با تبریک سالروز اردواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ملی ازدواج اظهار داشت: مسئله ازدواج در شرع مقدس امر بسیار مهم و نقش اساسی در سالم سازی فرد و اجتماع دارد.

وی افزود: صحنه ی ازدواج را صحنه تفاخر و چشم و هم چشمی قرار ندهیم ببینیم در تشریفات ازدواج چه کردیم که بسیاری از آن اسراف است ، امروز ازدواج را سخت کردیم و جوانان از هزینه های آن می ترسند تا برای ازدواج اقدام کنند .

محی الدینی گفت: حمایت از ازدواج در اسناد بالادستی شامل سیاست های کلی نظام است که رهبری تبیین و ابلاغ نمودند، همه دست به دست هم دهند برای ارتقای معیشت و کاهش دغدغه های ازدواج و مسکن جوانان، مسئولین تلاش کنند زمینه اشتغال ایجاد کنند و جوانان تن به شغل دهند.

برخورداری رابطه آزاد جنسی با عنوان ازدواج سفید در حال رواج است و این هشداری است برای نابود شدن کانون خانواده ، سن ازدواج به ۳۵ تا  سال۴۰ رسیده است، نداشتن امنیت شغلی نتیجه اش کاهش ازدواج است.

امام جمعه موقت رفسنجان در بخش دیگری از خطبه ها به وضعیت سیاسی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان مغایر است با حقوق بین الملل و همه ی ما این را محکوم می کنیم، این اقدام عجولانه نشان از شکست دشمن در فشار حداکثری در تقابل با جمهوری اسلامی و دست و پای اخر آمریکاست.

وی افزود: آمریکاییها آنقدر احمق هستند که التماس مذاکره می کنند اما نمی فهمند که وزیر امور خارجه ما بایستی وارد مذاکره شود و او را تحریم می کنند این است منش استکبار در حالیکه برخی می گویند آقا نمی گذارد با آمریکا مذاکره کنیم این اراجیف را یک عده نزنند.

محی الدینی خاطر نشان کرد: : راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان انقلاب و بازدارندگی تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی  موفقیت است،  این سخن رهبری است اینکه ما می توانیم و هرجا مقاومت نشان دادیم دشمن عقب نشینی کرده است .

وی تصریح کرد: این تحریم ها خللی در عزم راسخ نظام جمهوری اسلامی در پسگیری اهداف و آرمان های بلندش ایجاد نکرده و نمی کند و ملت ایران و همه ارکان آن متحد و همدل و یکصدا با اقتدار در برابر خوی سلطه گری و خواسته های نامشروع آمریکا ایستاده است و مسیر حکمت و تمدن سازی آن را که با هدایت های رهبری انقلاب بنا شده است  با قدرت و با صلابت و قوت دنبال خواهد کرد(تکبیر نمازگزاران).

محی الدینی همچنین روز خبرنگار را به همه خبرنگاران رسانه ، مطبوعات و فضاهای مجازی تبریک گفت و از پوشش خبری نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد.

 

برچسب ها:
امام جمعه حجت الاسلام محی الدینی گفتمان انقلاب نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان