تفصیلی/ سردار نقدی در اختتامیه دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور:

اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود/ اوباما فارسی حرف زد عبری عمل‌ کرد

  • شناسه خبر: 16485
اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود/ اوباما فارسی حرف زد عبری عمل‌ کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود گفت: اوباما به زبان فارسی عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت اما به زبان عبری عمل کرد! به گزارش خبرگزاری “خانه خشتی”سردار محمدرضا نقدی در آیین اختتامیه دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور در محل یادمان شهدای شلمچه و در […]

خانه » آخرین اخبار » اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود/ اوباما فارسی حرف زد عبری عمل‌ کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود گفت: اوباما به زبان فارسی عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت اما به زبان عبری عمل کرد!

به گزارش خبرگزاری “خانه خشتی”سردار محمدرضا نقدی در آیین اختتامیه دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور در محل یادمان شهدای شلمچه و در جمع حاضران این جشنواره اظهار کرد: سرزمین‌های نور علاوه بر جاذبه معنوی که دارد محکمه ظالمان و متجاوزان است چراکه خون مظلوم، قاتل را به مقتل می‌کشاند و ما دیده‌ایم که بارها و بارها اینطور شده است، اینجا مقتل قاتلان اصلی است.

* تکلیف را شهدا روشن می‌کنند

وی با بیان اینکه آمریکا تصور نکند با چند گفت‌وگوی دیپلماتیک می‌تواند تکلیف پرونده خود را با ملت ایران روشن کند، ادامه داد: تکلیف را این سرزمین و این شهدا روشن می‌کند؛ آمریکا با شعارهای پوشالی خود، قرآن را بر سر نیزه کرده است و گمان می‌کند ملت ایران، این شعارها را باور می‌کنند.

سردار نقدی، تعیین تکلیف پرونده آمریکا را توسط خون ۲۲۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز و همسران شهدا عنوان کرد و افزود: اساساً روی کار آمدن اوباما با وعده تغییر بود اما سوال این است که کدام تغییر را ملت‌های جهان در آمریکا احساس کردند؟ حمایت از حقوق بشر، حمایت از دیکتاتورها و روندی است که اوباما ادامه داده است.

وی با بیان اینکه رویکرد رئیس‌جمهور آمریکا منافق‌گونه است، بیان کرد: اوباما در نامه‌هایی که به جمهوری اسلامی نوشته، وعده داده بود مسئله پرونده هسته‌ای ایران تمام می‌شود اما در زمانی که دولت ترکیه و برزیل برای حل مسئله به میان آمدند، به گونه‌ای دیگر عمل کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اوباما را منافق‌ترین رییس جمهور تاریخ آمریکا دانست و ادامه داد: در این مدت جز خیانت از اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا چیزی مشاهده نشده است همانطور که برای نوروز به زبان فارسی پیام داد و به زبان عبری عمل کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: حماسه سیاسی که ولی امر مسلمین از ما می‌خواهند این است که چهره مزدور را به دنیا معرفی کنیم و بزرگترین حماسه سیاسی این خواهد بود که پرده از چهره جهانخواران برکشیم و آمریکا را همانطور که هست نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز افتخار داریم که حماسه دیگری را از کنار قدمگاه و مشهد شهدا آغاز کنیم و این سرنوشت محتوم استکبار است چراکه این خونها همانطور که افراد زیادی را بیدار کرده است، ظالمان را رسوا خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه استکبار عرصه مقابله با ایران را به ورزش و هنر کشانده است، گفت: جایزه اسکار را که ادعا           می‌کردند، هنری محض است با رویکرد کاملاً سیاسی به فیلمی بی‌مایه و غیر هنری اعطا می‌کنند تا همگان بفهمند که اسکار، سیاسی محض و زیر نظر کاخ سفید است.

وی با اشاره به اعطای جایزه اسکار از سوی میشل اوباما به کارگردان فیلم ضدایرانی آرگو اظهار داشت: ما استقبال می‌کنیم که این حقایق برای ملت ایران روشن بشود چون اگر میلیاردها خرج می‌کردیم که حقیقت اسکار را به جهانیان معرفی کنیم نمی‌توانستیم اما این اقدام توسط همسر اوباما حقایق جایزه اسکار را به جهانیان نشان داد.

وی، طراحی این اقدام را از سوی هنرمندان زخم خورده آمریکا دانسته و تصریح کرد: برخی از هنرمندان دردمند آمریکا طراحی کردند که اعلام کنند جایزه اسکار تابع جریان زور و سلطه است.

سردار نقدی با بیان اینکه جایزه اسکار بهترین جایزه هنری بوده که بسیاری را شیفته خود کرده و قصد دارند آن را تصاحب کنند، افزود: خدا دست امریکا را رو کرد و یک فیلم بی‌مایه، بی‌محتوا و ‌بی‌هنر را که برای جایزه اسکار انتخاب کرده بودند، آنها را به رسوایی کشاند.

وی با بیان اینکه اهدای جایزه «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار است، گفت: اهدای جایزه اسکار توسط میشل اوباما همسر رئیس جمهور امریکا هدیه بزرگی در راستای آگاهی بخشی به مردم جهان بوده است.

*شلمچه، قدمگاه عشاقی ا‌ست که ابراهیم‌وار برای شکستن بت‌های زمان در آتش سوختند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت فرهنگی کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: زائرانی که در منطقه شلمچه حضور یافته‌اند می‌توانستند این ایام را در اماکن  خوش آب و هوای و در طبیعتی بکر سپری کنند، اما این مسافران در این منطقه عملیاتی حضور یافته و شلمچه را برای نوروز سال ۹۲ انتخاب کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر قدمگاه ابراهیم شایستگی سجده‌گاه انبیا را پیدا کرد اینجا قدمگاه عشاقی‌ست که ابراهیم‌وار برای شکستن بت‌های زمان در آتش سوختند.

وی اضافه کرد: این سرزمین قربانگاه اسماعیل‌هایی‌ست که جان بر کف، خون‌شان ریخته و با عشق به حقیقت، فطرت‌شان به جلوه‌گاه شهادت رهنمون شد.

*تداوم حرکت‌های راهیان نور در حقیقت‌جویی انسان‌ها ریشه دارد

سردار نقدی خاطرنشان کرد: این زیارتگاه هر ساله شاهد تعداد زیادی از زائران است و هر ساله شاهد جوشش بیشتر مردم در این منطقه هستیم؛ این تداوم حرکت‌های راهیان نور منشأ در حقیقت‌جویی انسان‌ها دارد.

وی با اشاره به جشنواره رهاورد سرزمین نور بیان کرد: در این کنگره آثاری در قالب شعر، متن ادبی، نمایش، فیلم، داستان و خاطره نوشته، تهیه و ارسال شده است که در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس بسیار ارزشمند هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این سرزمین (شلمچه) محکمه ظالمان و متجاوزان است و خون مظلوم همیشه قاتل را سر صحنه جرم می‌کشاند.

سردار نقدی تصریح کرد: امریکا در راستای دشمنی با ایران، ملت و کشورمان را شدیدا در محاصره اقتصادی قرار داده و تحریم‌هایی در زمینه‌های نفت، طلا و ارز گواهی بر این ادعاست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه کشور ما تنها دو یا سه شبکه ماهواره‌ای را برای اعلام صدا به جهانیان ندارد اما امریکا با قطعی این شبکه‌ها نیز قصد مختل کردن و قطع کردن ارتباط کامل ایران با جهان را دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حماسه سیاسی که امسال رهبری از آن صحبت به میان آورده‌اند به معنای پرده‌برداری از چهره مزورانه امریکا به جهان است و البته اهدای جایزه «باروت خیس» نخستین اقدام در این خصوص است.

منبع:فارس

برچسب ها:
اهدای «باروت خیس» تشییع جنازه اسکار بود/ اوباما فارسی حرف زد عبری عمل‌ کرد سردار نقدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان