بوستان های شهر رفسنجان میزبان دومین جشنواره تابستانی لبخند همدلی / عکس 

  • شناسه خبر: 164690
بوستان های شهر رفسنجان میزبان دومین جشنواره تابستانی لبخند همدلی / عکس 

با همکاری شهرداری، شورای شهر و واحد فرهنگی و هنری ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان دومین جشنواره تابستانی لبخند همدلی در بوستان های این شهر برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » بوستان های شهر رفسنجان میزبان دومین جشنواره تابستانی لبخند همدلی / عکس 

علیرضا مغویی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی در شرح این خبر اظهار داشت: دومین جشنواره تابستانی لبخند همدلی با همکاری شهرداری، شورای شهر و واحد فرهنگی و هنری ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان و با هدف ایجاد روحیه ی نشاط اجتماعی در قالب اجرای مراسم فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: این جشن ها بصورت پایان هفته ای و همچنین شامل مراسم ویژه شهادت ائمه اطهار(ع) برای اقشار مختلف مردمی در تابستان ۹۸ در سطح پارک های شهر رفسنجان( هر هفته یک پارک) برپا می گردد.
مغویی گفت: برگزاری این جشنواره از هفته گذشته از پارک جوان آغاز گردید و پارک های معلم، وحدت و خبرنگار نیز میزبان این جشنواره خواهند بود.
وی بیان داشت: دومین جشنواره لبخند همدلی با برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی، برنامه ویژه کودکان، مسابقه، شعر خوانی و مشاور خانواده همراه است.
مغویی خاطر نشان کرد: پارک معلم رفسنجان میزبان دومین محفل این جشنواره خواهد بود و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) با سخنرانی حاج آقا سید محمد میر علی اکبری و پخش مستند مادری(زندگی نامه شهید علی هدایتی) برگزار می شود.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان