اعلام حمایت امام جمعه رفسنجان از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با قانون شکنان

  • شناسه خبر: 164662
اعلام حمایت امام جمعه رفسنجان از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با قانون شکنان

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان حمایت خود و مردم انقلابی رفسنجان از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان را اعلام نمود.

خانه » فرهنگی مذهبی » اعلام حمایت امام جمعه رفسنجان از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با قانون شکنان

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خانه خشتی با اشاره به سخنرانی سردار اشتری فرمانده انتظامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت: ایشان بیان داشتند که ما به قانون عمل می کنیم و در برابر جنجال آفرینی افرادی که میل به فرهنگ غرب دارند تابع قانون هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در برخورد ناهنجاری ها دستش باز است  و در مقابله با قانون شکنی ها بدون مجوز دستگاه قضا می تواند برخورد کند.

رمضانی پور گفت: اقدام نیروی انتظامی در خصوص بی حجابی ها قابل تقدیر است و اگر در سالهای قبل در بحث بدحجابی ها کوتاهی نمیشد امروز شاهد بی حجابی ها نبودیم که متاسفانه در رفسنجان نیز مشاهده شده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: به گفته ی فرمانده انتظامی ماشی حریم خصوصی نیست و ضرورت دارند شهروندان در این خصوص با نیروی انتظامی همکاری نموده تا برخورد قاطع صورت گیرد.

حجت الاسلام رمضانی پور ضمن اعلام حمایت خود و مردم انقلابی رفسنجان از مواضع سردار اشتری درباره برخورد با هنجار شکنان و قانون شکنان بیان داشت: از نیروی انتظامی و دستگاه قضا حمایت جانانه می کنیم و در این قضیه ی برخورد با قانون شکنان در کنار ناجا هستیم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان سردار اشتری قانون شکنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان