اولین ورکشاپ تخصصی ورد پرس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 164530
اولین ورکشاپ تخصصی ورد پرس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

اولین ورکشاپ ورد پرس با تدریس سید مرتضی مهدوی در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین ورکشاپ تخصصی ورد پرس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، اولین ورکشاپ تخصصی ورد پرس با تدریس سید مرتضی مهدوی با سابقه فعالیت ۸ ساله در حوزه ی برنامه نویسی و وبسایت در رفسنجان برگزار شد.
مهدوی در خصوص این ورکشاپ اظهار داشت: کارگاه آموزشی خیلی خوبی بود و شرکت کنندگانی که حضور داشتند ایده هایی را ارائه کردند و علاقه مند به شیوه طراحی وبسایت  بودند، من نیز سعی کردم صفر تا صد راه اندازی یک وب سایت با ورد پرس رو آموزش دهم .
وی بیان داشت: معمولا در بیشتر استان ها این نوع کارگاه های آموزشی برگزار میشود و در شهر رفسنجان کمبود این موضوع احساس میشد و همچنین ما دانشجویان بسیاری در دانشگاه هاداریم که علاقه مند به ین موضاعات هستند ولی متاسفانه تاکنون بستر این نوع اموزش ها محیا نبوده است.


مهدوی گفت: مهم ترین دلیلی که میخواستیم ورکشاپ را برگزار کنیم این بود افرادی که میخواهند وارد بازار کار شوند بتوانند تکنیک ها و نکات مهمی که در بازار امروز نیاز است را آموزش بدهیم .
اعظم کشاورز یکی از شرکت کنندگان در این ورکشاپ اظهار داشت: کلاس خیلی عالی بود ، به طور کامل مطالب مربوط به ورد پرس وحوزه طراحی وبسایت را توضیح دادند و من توانستم اشکالاتم را برطرف کنم، مدرس هم خیلی خوب و مسلط بودند.


سارا رحیمی یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت : به نظر من در بازه ی زمانی خوبی کارگاه برگزار شد . از همه ی مبحث ها استفاده کردیم همچینن استاد مهدوی با صبر و حوصله راهنمایی های لازم را داشتند
محمد حسینی نیز بیان داشت : فضای آموزشی کارگاه و روحیه ی شرکت کنندگان شاد و با انگیزه بود و مهندس مهدوی هم خیلی عالی بودند امیدواریم این نوع آموزش و کارگاه ها در رفسنجان تداوم داشته باشد. گفت و گو از فاطمه السادات حسینی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان