مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان :

نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذ دشمن / هدف اصلی از بین بردن حجاب و عفاف است

  • شناسه خبر: 164386
نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذ دشمن / هدف اصلی از بین بردن حجاب و عفاف است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان گفت : نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذی است که دشمن برای براندازی یک نظام استفاده می کند حتی این نفوذ از نفوذ امنیتی و اقتصادی خطرناک تراست و می تواند منجر به براندازی نظام شود .

خانه » آخرین اخبار » نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذ دشمن / هدف اصلی از بین بردن حجاب و عفاف است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام حجت بیاضی پور پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبرک دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جملات متعددی بحث نفوذ را مطرح می کنند و از نظر ایشان  نفوذ در مسائل تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: دشمن از طریق  نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در حال کار کردن در کشور است، نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذی است که دشمن برای براندازی یک نظام استفاده می کند حتی این نفوذ از نفوذ امنیتی و اقتصادی خطرناک تراست و می تواند منجر به براندازی نظام شود .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: دشمن تا زمانیکه دین را از مسلمانان بگیرد می جنگد از زمانیکه انقلاب اسلامی به پیروزی می رسد حربه های متعددی توسط دشمن اتفاق می افتد تا پایه های این نظام را متزلزل کند .

وی افزود: ۴ دهه از این نظام گذشته است و هر دهه دشمن یک حربه  را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار می گیرد ، در دهه ۶۰ انقلاب ، حربه دشمن جنگ نظامی علیه ایران ، کودتاها و فتنه های متعدد بود که با ایثار و گذشتگی شهیدان و رزمندگان انقلاب این حربه ها از بین رفت در دهه دوم انقلاب ، نقشه دشمن عضو شد جنگ نرم فرهنگی تمام عیار در مقابل جمهوری اسلامی نقشه و حربه دشمن شد .

وی افزود: در دهه دوم انقلاب دشمن به دنبال تهاجم و شبیخون فرهنگی بود اما عده ای گفتند تهاجم فرهنگی چیست؟ شبیخون فرهنگی چیست؟ ابزارهای جنگ دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دردهه ۷۰ اینترنت و ماهواره  بود که به عنوان دو ابزار جنگ فرهنگی استکبار بر علیه نظام استفاده شد در دهه ۹۰ نفوذ فرهنگی تکمیل می شود تا جائیکه سفیر بلژیک سخنرانی می کند و در سخنرانی حجاب را زیر سوال می برد و حجاب را نقض حقوق بشر عنوان می کند این نفوذ فرهنگی دشمن در داخل ایران است.

حجت الاسلام بیاضی پور خاطرنشان کرد: از بین ۷ هزار کشیش نخبه  ۷ نظریه در خصوص حجاب و عفاف انتخاب می شود این نظریه می گوید که اگر بخواهید چراغ اسلام را خاموش نماییم باید زنان مسلمان را به صورت نیمه عریان به خیابان ها بکشانیم بعد از این نظریه تمام هم و غم دشمن در کشورهای مسلمان بر این قرار گرفت که اگر بخواهیم موفق شویم باید حجاب را از بین برد.

وی عنوان داشت: کسانیکه دم از حقوق بشر می زنند و جمهوری اسلامی را به عنوان ناقض حقوق بشر متهم می کنند از نظر آنها بشر ، جوامع غربی هستند و کسانیکه در خاورمیانه ، سوریه ،یمن و لبنان و کشورهای اسلامی زندگی می کنند اصلا بشر نیستند که بخواهند حقوق بشر را در رابطه با آنها اجرا شود .

حجت الاسلام بیاضی پور بیان داشت: حجاب برای بانوان ما عین حقوق بشر است در حالیکه در جوامع غربی چیزی به نام نظام خانواده وجود ندارد به زن به عنوان جنس دوم و جنس ناخالص نگاه می شود، زن به عنوان ابزار و کالا تجارت می شود از نظر آنها اینها ناقض حقوق بشر نیستند اما جمهوری اسلامی ایران که با عمل به اسلام می خواهد حجاب را در کشور نهادینه کند و زن را از بسیاری از نگاه های هرزه حفظ کند محکوم می شود.

وی با بیان اینکه به گفته صهیونیستها نهاد خانواده در جمهوری اسلامی زن و مادر است گفت: آنها می گویند اگر بخواهیم موفق شویم باید زن را در جوامع اسلامی به لجن بکشیم چون اگر بتوانیم بنیان خانواده را نابود کنیم می توانیم در جمهوری اسلامی موفق باشیم و این برنامه جزو برنامه اصلی دشمن امروز در جوامع ماست .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان با اشاره به اینکه اگر امروز عده ای زن در جلوی نیروی انتظامی قد علم می کنند و هتک حرمت می کنند اینها در راستای تدوین برنامه های غرب است تاکید داشت: وقتی یک مسئول در جمهوری اسلامی در ایران می گوید نیروی انتظامی مسئول برقرار نظم است نه دفاع از شرع ، نتیجه اش این می شود که هرکس از هر جایی که می خواهد به نیروهای انتظامی و نظامی حمله ور می شود وقتی خط مقدم شکسته شود دیگران هم با تمام قوا حمله ور می شوند.

وی افزود : در برخی شهرها این برنامه اجرا می شود و مقداری حق الزحمه به افراد داده می شود که فیلمی از حجاب نامناسب تهیه کنند کسانیکه قدرت تحمل یک فیلم در جمهوری اسلامی ندارند وقتی یک فیلم ساخته می شود و ابعاد مختلف جاسوسی در نظام جمهوری اسلامی بررسی می شود و اعتراض می کنند که این فیلم ها برخلاف واقعیت درست شده اینها متوجه نفوذ دشمن نیستند و یا اینکه متوجه دشمن نفوذ هستند و می خواهند سرپوش بگذارند بر نفوذ دشمن .

حجت الاسلام بیاضی پور ابراز داشت: تمام اهداف دشمن این است که سبک زندگی ایرانی و اسلامی به سبک زندگی غربی تغییر پیدا کند که این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان شده است.

وی یادآور شد: نزدیک ۱۵۰۰ نفر از منافقین کمپینی تشکیل دادند و فضای مجازی ایران را تحت کنترل دادند کار این گروه گذاشتن کامنت ها منفی در مقابل فرمایشات رهبری است زمانیکه از حجاب و عفاف در ایران صحبت می شود در مقابل آنها کامنت های منفی گذاشته می شود و شخصیتهای مهم و انقلابی نظام را تخریب می کنند تا فضای فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی کشور را در اختیار خود بگیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان بیان داشت: عربستان با پول های بادآورده ای که دارد تلاش می کنند در جمهوری اسلامی نفوذ کند .

وی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی خطرناکترین نفوذی است که می تواند انجام شود گفت :پروژه ای به نام آندلوسیزه کردن جمهوری اسلامی ایران در حال اجراست تا جوانان برومند را از طریق نفوذ فرهنگی استحاله کنند ،این خط مشی دشمن در جمهوری اسلامی ایران با هدف براندازی نظام خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی در حال اجراست.

حجت الاسلام بیاضی پور به اهمیت حجاب اشاره کرد و بیان داشت : به تعبیر مقام رهبری اگر فضای جامعه یک فضای آلوده شود نظام خانواده مورد هجمه قرار می گیرد اگر در جامعه ای عفاف رعایت شود آسیب های اجتماعی کاهش می یابد و رعایت حجاب باعث حفظ جایگاه و شرافت زن  می شود .

 

برچسب ها:
نفوذ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان