فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رفسنجان مطرح کرد:

هر کس در هر جایگاه و لباسی بخواهد از خط قرمز نظام عبور کند سپاه و بسیج محکم جلویش را خواهند گرفت

  • شناسه خبر: 163924
هر کس در هر جایگاه و لباسی بخواهد از خط قرمز نظام عبور کند سپاه و بسیج محکم جلویش را خواهند گرفت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توصیه می کنم و برادرانه تذکر می دهم اگر بخواهید در هر لباس و جایگاهی از خط قرمز نظام عبور کنید سپاه و بسیج مقتدرانه در برابر شما می ایستد.

خانه » سیاسی » هر کس در هر جایگاه و لباسی بخواهد از خط قرمز نظام عبور کند سپاه و بسیج محکم جلویش را خواهند گرفت

به گزارش خانه خشتی ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در نشست بصیرتی صمیمانه با جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین شهرستان رفسنجان در مسجد الزهرا (س) با تاکید بر ارزشهای انقلابی اظهار داشت :یکی از کارهایی که دشمنان نظام در راس آنها آمریکا ،انگلیس،صهیونیست و … در این سالهای اخیر در دستور کار قرار داده است ایجاد شبهه،تردید و دو دلی بدون رعایت موازین شرعی و اخلاقی  و مورد هدف قرار دادن ارزشهای انقلابی و جایگاه ولایت فقیه است و سعی می کنند با بهره گیری از شبکه های مجازی ،سایبری و ماهواره ای زیر ساختهای اعتقادی و فکری نسل جوان را مورد هجمه قرار بدهند.

وی بیان داشت :داعیه داران انقلاب باید از ارزشهای انقلابی دفاع کنند و بحث امر به معروف و نهی از منکر را که از اوجب الواجبات است را در عرصه های اجتماعی ،سیاسی و دفاع از ارزشهای انقلاب به شکل گسترده مد نظر قرار دهند .

سردار ابوحمزه با بیان اینکه وظایف رهبری در قانون نظام جمهوری اسلامی مشخص است تصریح کرد :برخی فرافکنی می کنند و به اشتباه می گویند چرا مقام معظم  رهبری در مسائل و مشکلات اقتصادی و گرانی ورود پیدا نمی کند در حالیکه وظیفه رهبری انتصاب رئیس قوه قضاییه ،صدا و سیما،فقهای شورای نگهبان ،فرماندهان علی رتبه نیروهای مسلح و ورود پیدا کردن در مباحث اختلافی بین سران قوا و …می باشد در حالیکه حل کردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی،برخورد با مفاسد اقتصادی ، بحث معضلات اجتماعی و تورم و اشتغال و … بر عهده دولت است .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت :وظیفه دیگر رهبری تاسیس سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی کاری که مقام معظم رهبری در سال ۸۳ در تبیین و ابلاغ چشم انداز ۲۰ سال انجام دادند و همچنین موضوع گام دوم انقلاب در ۲۲ بهمن ۹۷ که با نگاه عمیق و جامع شرایط انقلاب را تبیین کرده اند .

وی افزود :بسیاری از افراد به خاطر عدم اطلاع نسبت به وظایف رهبری ناخودآگاه ولایت را زیر سوال می برند و این موضوع را هم برخی مسئولین در ابعاد مختلف در سخنرانیها و بیانات خود مطرح می کنند و این اشتباه است که همه مشکلات جامعه را به بحث هسته ای و تحریم بیاندازیم چراکه تحریم ها ۳۰ درصد در مشکلات کشور اثر گذار است و ۷۰ درصد معضلات دیگر کشور در بحث های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به ضعف مدیریت بر می گردد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عدم مدیریت جهادی را مشکل برخی مسئولین نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد :راه حل مشکلات اقتصادی نظام مدیرت جهادی مسئولین رد بخش های مختلف است چطور ما می توانیم در بحث هسته ای ،نانو ،بحث های علمی ،انواع راه دارها و …پیشرفت کنیم و مشکلات را حل کنیم ولی در بحث گرانی و مشکلات اقتصادی و اشتغال نتوانیم علی رغم مشکلات اقتصادی بازهم حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،روز قدس  در دفاع از مردم سیل زده شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست .

وی ادامه داد :مردم و مسئولین شهرستان باید با توجه به حیطه اختیارات خود مشکلات خود را در شهرستان با مدیریت جهادی حل کنند و رفسنجان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می تواند در استان و کشور الگو باشد .

سردار ابوحمزه بیان داشت :اینکه چرا در بحث هسته ای به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده ایم و آمریکائیها چرا کنار کشیده اند و به تعهداتشان عمل نکردند برای این است که تیم مذاکره کننده به فرمایشات رهبری توجه ای نکردند و تمامی بندهای رهبری را برای آمریکا و اروپا اجرا نکردند .

وی عنوان داشت :وادار کردن نیروهای انقلابی برای برخوردهای قهری و احساسی هدف دشمن است که از این حرکت ها در فضای مجازی سوء استفاده کند باید  با زبان نرم و بابهره گیری منطقی و استدلال پیش رفت تا جامعه را واکسینه کنیم .

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد :آمریکا و اروپا یک سکه دو روهستند ،آدم های خبیث و حقه بازی که به دنبال تغییر در رفتار جمهوری اسلامی هستند که در این نظام حرفی از شهادت و نفی استکبار نباشد و اسلام آمریکایی و انگلیسی بر ما حاکم باشد .

وی تاکید داشت :اروپائیان و آمریکائیها از همدیگر نفع می برند آنها به دنبال برجام نیستند آنها اهداف دیگری در سر دارند آنها به دنیال تغییر رفتار در جمهوری اسلامی هستند .

سردار ابوحمزه به اهمیت نقش ولایت در انقلاب اشاره کرد و یادآور شد :تلاش دشمن ایجاد شبهه در مردم  که مفاسد اقتصادی در جمهوری اسلامی را سیستمی نمایش دهد در حالیکه تعداد زیادی از مسئولین که در پست های کشوری قرار دارند انسانهای متدین و دلسوز انقلاب هستند و در کنار آنها علف هرزهایی هم هستند که سوء استفاده می کنند .

وی با بیان اینکه از نگاه رهبری سه جریان انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلاب مطرح است، خودمان درگیر حزب و جناح نکنیم گفت : گفت این چه حرکت هایی است که این روزها در رفسنجان شاهد هستیم از جیپ سواری و کنسرت ها، چرا برخی افراد توجه نمی کنند به جایگاه و لباس و نقششان، چرا با خون شهدا و ارزش ها اسلامی بازی می کنند .

سردار ابوحمزه افزود :مگر با این حرکت ها محبوبیت ایجاد می شود، بزرگتر از شما در ۴۰ سال انقلاب نتوانستند کاری کنند شما که انگشت کوچک آنها نمی شوید،انقلاب با هیچکس تعارف ندارد، فکر نکنید فرصتی پیدا شده تا سر اسلام و ارزش ها بازی دربیاورید، عوض اینکه حیا کنید این حرکت ها را در رفسنجان ادامه می دهید، بترسید از زمانی که خشم انقلابی مردم به جوش آید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت :انجام دادن حرکت های غلطی که در شان مردم رفسنجان نیست و سوء استفاده از احساسات یک جمع چند هزار نفری، بازی کردن با ارزش های اسلامیست .

وی عنوان داشت :توصیه می کنم و برادرانه تذکر می دهم دست از این کارها بردارید اگر بخواهید در هر لباس و جایگاهی از خط قرمز نظام عبور کنید سپاه و بسیج مقتدرانه در برابر شما می ایستد.

سردار ابوحمزه ابراز داشت :الان سران فتنه و ممنوع التصویرها کجا هستند ؟عوض اینکه درس بگیرید و خدمت کنید به مردم، بازی در می آورید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه افراد غیر انقلابی آنجا که باید جان دهند عقب نشینی می کنند، محافظه کارند و نون را به نرخ روز می خورند گفت :مشکل امروزی برخی از مردم و مسئولین کشوری همین است که در مقابل انقلاب محافظه کاری می کنند و گروه  انقلابی دیگری هم داریم مانند شهدای انقلاب و مدافع حرم که با جان و مال خود همه جوره در برابر انقلاب ایستاده اند و از ارزشهای اسلامی دفاع می کنند .

وی بیان داشت :سپاه در عرصه سیاسی حرکت دشمن و دوستان را تبیین می کند ، از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کند و معیارها و ملاک های اصلح را بیان می کند و سعی دارد به یاری دستگاهها و مردم بشتابد.

سردار ابوحمزه اذعان داشت :در سپاه ،بسیج و شبکه ی یاران انقلاب وارد مصداق نمی شویم، برخی نگویند که سپاه شبکه یاران را راه انداخته و می خواهد مدیریت کشور را قبضه کند، هدف ما کمک به مردم است.

وی افزود :مردم بعد از چهل سال به بالندگی و تشخیص رسیده اند و بر اساس معیارها مصداق را پیدا می کنند.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با بیان اینکه سپاه اهل بلوف سیاسی و جنگ روانی نیست گفت :شبکه ی یاران انقلاب، یاران ولایت، نظام و مردم هستند ،هرکسی در منطقه و فرامنطقه در زمین وهوا و دریا بخواهد توطئه و اثائه ادب به انقلاب، نظام و مردم داشته باشد همان بلایی که بر سر پرنده فوق سری آمریکا در خلیج فارس آمد تکرار خواهد شد.

عکس از مهدی محمودی مقدم

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مسجد الزهرا رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان