امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران نشان از قدرت و همت ایرانیها دارد / برخی از سوء مدیریت ها ،باعث روی کار آمدن مُفسد ها و آقازاده ها شده است

  • شناسه خبر: 163833
سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران نشان از قدرت و همت ایرانیها دارد / برخی از سوء مدیریت ها ،باعث روی کار آمدن مُفسد ها و آقازاده ها شده است

امام جمعه رفسنجان گفت : تحلیلگران می گویند این پهپاد یک پهپاد بزرگ افسانه ای آمریکا بود که  هم غیر قابل ردیابی و هم غیر قابل سرنگونی بوده است ، اما ایرانی ها موشک فوق افسانه ای سرّی دارند که افسانه های آمریکا را می تواند بر باد بدهد این همت جوانان و همت ایرانی ها است که پهپاد های باقدرت بالا را می سازند تا دشمن را سرنگون کنند

خانه » رفسنجان » سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران نشان از قدرت و همت ایرانیها دارد / برخی از سوء مدیریت ها ،باعث روی کار آمدن مُفسد ها و آقازاده ها شده است

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی ، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین و با بیان اینکه لازمه پیروزی، صبر و استقامت داشتن است اظهار داشت: پیروزی در صبر و استقامت است که این مهم در طول ۴۰ سال انقلاب معنا پیدا کرده است ،در جنگ اقتصادی هم با صبر ،پیروز میدان خواهیم شد.

وی به سالگرد شهادت دکترچمران اشاره کرد و بیان داشت : عوامل نفوذی، در ترور شخصیتهای گرانقدر انقلاب همچون شهید چمران  موثر بود ، ایشان نه تنها یک فرد انقلابی بودند بلکه یک الگوی زیبا از زندگی مومنانه و تراز اسلام را داشتند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :امام راحل شهید چمران را سردار پرافتخار اسلام ،مجاهد بیدار ،متعهد راه تعالی دانستند ایشان یک استاد به تمام معنا در جامعه بودند .

وی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود :در طی این ۳۸ سال مبلغین برکات زیادی در عرصه فرهنگ دینی انجام داده اند و از آنها انتظار داریم تبلیغات خودشان را پررنگ ترکنند .

حجت الاسلام رمضانی به مشکلات آب در نقاط مختلف شهرستان و آغازهفته صرفه جویی  در مصرف آب اشاره کرد و افزود : مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند کمبود آب نه تنها درحاشیه ها و محلات بلکه در مرکز شهر وجود دارد ، گرچه مسئولین در رفع این مشکلات تلاش دارند اگرمردم  ۱۰ درصد صرفه جویی کنند مشکلات کم می شود.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد :طی این چند روز به خاطر گرمی هوا ۳۰  درصد مصرف آب زیاد بوده است و باعث مشکلاتی برای مردم شد امیدواریم با تلاش هایی که صورت گرفته است مشکلات آب در طی این چند روز مرتفع شود .

خطیب نماز جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به روزجهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت و خاطرنشان کرد :افزایش به مواد مخدر در شهرستان نشان از خطر است، با وجود گرفتاری اقتصادی روی آوردن به اعتیاد باعث مشکلاتی برای خانواده خواهد شد .

وی یادآور شد :آمریکا چند صد برابر در طی این چند سال در افغانستان به کشت خشخاش و تولید تریاک و مواد صنعتی افزوده است آنها از تولید مواد مخدر منافعشان تامین می شود .

رمضانی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار شهید در این راستا تقدیم انقلاب شده است گفت : لذا باید خرده فروشان مواد مخدر را معرفی کنیم دستگاه قضایی در برخورد با آنها جدی باشد.

حجت الاسلام رمضانی پوربه آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرد و اذعان داشت :دستگاه قضایی با مدیریت رئیسی در راه تحول مدیریتی ،قضایی و حاکمیتی ورفتن به سوی عدالت بیشتر پیش می رود .

وی افزود : عدالت، عالی ترین آرمان نظام اسلامی است ما بی عدالتی ها را قبل از انقلاب می دیدیم ،انقلاب کردیم که شاهد مفاسد نباشیم، امید که با تلاش دستگاه قضا با مفسدان برخورد قانونی شود که بزرگترین هدف نظام ما همین است.

امام جمعه رفسنجان گفت :یکی از برجسته ترین حوزه های عدالت حوزه اقتصادی است که هم دشمنان و هم مفسدان در داخل کشور آن را هدف قرار داده اند  وبرخی از سوء مدیریت ها و عدم نظارت ها  ،باعث روی کار آمدن مُفسد ها، آقازاده ها  و داماد زاده ها  شده است، با شدت و باید قاطعیت با آنها  برخورد و اموال غارت شده توسط آنها به بیت المال برگردانده شود.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت :دستگاه قضا باید کاهش اطاله دادرسی و قضاوت را بیشتر کند  و برخورد قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی و تلاش برای از بین بردن زمینه های فساد را داشته باشند .

وی تاکید داشت :نظارت مستمر و درون سازمانی خود دستگاه قضایی برای برخورد شدید با نیروهای ناسالم در درون دستگاه و تلاش برای افزایش شفافیت و استفاده از ظرفیت های جوان انقلابی برای موتور متحرکه دستگاه قاضی در گام دوم مد نظر باشد .

خطیب نماز جمعه رفسنجان به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و بیان داشت :نوع برخورد و تعاملی که رهبر انقلاب با نخست وزیر ژاپن نشان دادند هنوز در محافل سیاسی دنیا مطرح است و سرنگونی پهباد آمریکایی نشان از همت جوانان انقلاب است .

رمضانی پور خاطرنشان کرد:به اذعان تحلیلگران خبری و سیاسی پهپاد آمریکایی که گرانترین  پهپاد دنیا محسوب می شود و مهم بود،  روز گذشته توسط ایرانی ها منهدم شد، تحلیلگران می گویند این پهپاد یک پهپاد بزرگ افسانه ای آمریکا که  هم غیر قابل ردیابی و هم غیر قابل سرنگونی بوده است  اما ایرانی ها موشک فوق افسانه ای سرّی دارند که افسانه های آمریکا را می تواند بر باد بدهد این همت جوانان و همت ایرانی ها است که پهپاد های باقدرت بالا را می سازند تا دشمن را سرنگون کنند.

وی به مسابقه قرآنی مس سرچشمه اشاره داشت و گفت :حضور صدها نفر شرکت کننده در مسابقات قرآنی باعث افتخار شهرستان است و جای خوشبختی است حضور آقایان هم در این مسابقه بیشتر بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نمازجمعه سرنگونی پهباد آمریکایی مبارزه با مفسدان اقتصادی و آقازاده ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان