در گفت و گو با خانه خشتی مطرح شد:

خاستگاه فتنه۸۸ نفع طلبی بود / جریان فتنه منافقانه تر شده است

  • شناسه خبر: 163807
خاستگاه فتنه۸۸ نفع طلبی بود / جریان فتنه منافقانه تر شده است

استاد دانشگاه گفت: خاستگاه معرکه و فتنه۸۸ نفع طلبی بود، یک عده حاضر شدند برای رسیدن به مقام، جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند.

خانه » سیاسی » خاستگاه فتنه۸۸ نفع طلبی بود / جریان فتنه منافقانه تر شده است

مصطفی هادوی نژاد دانشیار گروه مدیریت دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی که به مناسبت ۲۹ خردادماه سالروز سخنرانی تاریخی رهبرانقلاب در سال۸۸ با موضوع واکاوی فتنه ۸۸ ترتیب داده شد، اظهار داشت: خاستگاه معرکه و فتنه۸۸ نفع طلبی بود، یک عده حاضر شدند برای رسیدن به مقام، جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند و بر همین اساس رای اکثریت را نادیده گرفتند و بی پرده به نظر توده مردم تاختند.

وی افزود: مدامی که این نفع طلبی باشد آتش فتنه خاموش نمی شود ، این نفع طلبی امروز بصورت حزبی و جریانی وجود دارد که رنگ و لعاب آن کمی منافقانه تر شده و سعی می کنند از فتنه۸۸ عبرت بگیرند و با جنس مزورانه تر عمل کنند.

هادوی نژاد گفت: جریان فتنه ادامه دارد فتنه ای که در سال۸۸ گذشت همراه با جریان نفوذ یا به تعبیر رهبری نفوذ جریانی بود که برخی متوجه نشدند .

فتنه۸۸ تبعات زیانباری برای جمهوری اسلامی داشت

وی خاطر نشان کرد: فتنه۸۸ تبعات زیانباری برای جمهوری اسلامی داشت و حجم خیانت این جریان به بهانه ی تقلب که به نظام تحمیل شد بسیار بالاست، به فرموده ی رهبر انقلاب آثار تخریبی و خیانت ۸ ماه فتنه ۸۸  بیش از  آثار ۸ سال دفاع مقدس است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: اعتماد عمومی یک مملکت سرمایه اوست، جریان فتنه آمد و نظام را محکوم به تقلب کردند این یعنی سرآغاز زوال اعتماد عمومی، این پلیدها امروز بیان می کنند ما می دانیم که تقلب نشده بود اما افکار عممی جریحه دار شد و رویه ترمیم آن کار بسیار دشواری است.

مصطفی هادوی نژاد تصریح کرد: همچنان تلاش می شود که اعتماد عمومی نسبت به اصل نظام کم شود به رهبری اتهاماتی زده می شود، نهادهای انقلابی مورد اتهام قرار میگیرند و تلاش می کنند اعتماد عمومی را از بین ببرند و بوق های رسانه ای آنها نیز تلاش می کنند، این خیانت بزرگی است که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.

وی خاطر نشان کرد: مردم بایستی عقبه های این افراد و جریان را شناسایی کنند و در مقابل آن، موج مقابل ایجاد کنند.

امروز فتنه گران مزورانه سعی می کنند با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند آتش فتنه را دامن مردم بریزند

این استاد دانشگاه اظهار داشت: فتنه ۸۸ علم گردانانی داشت که از آنان به عنوان سران فتنه یاد می کنیم که در حصر هستند یا ممنون التصویر شدند، امروز فتنه گران مزورانه سعی می کنند با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند آتش فتنه را دامن مردم بریزند و گفته می شود فتنه معیشتی، در فتنه ۹۸ سعی می کنند مردم را به وسط میدان بکشانند بطوری که پس پرده کسی دیده نشود.

وی افزود: دشمن بیرونی هم تلاش می کند این اتفاق رخ دهد فشارهای اقتصادی را به بیشترین حالت ممکن وارد می کنند اما واقعیت این است که مردم ما تاب آوردند.

هادوی نژاد خاطر نشان کرد: امروز جریانی ریاکارانه تلاش می کند تا به بهانه ی دفاع از عامه ی مردم کاری کنند که انها خودشان را در مقابل نظام قرار دهند در حالیکه خودشان مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند و از انجایی که نتوانستند اقدام قابل قبولی داشته و شعارهای خود را اجرا کنند برای رفع مسئولیت و توجیه سخن از دولت در سایه می زنند و یک دشمن موهومی در داخل نظام می تراشند این عده سعی می کنند تحریم ها را بسیار از انکه واقع است جلوه دهند و جریان موعوب سازی را براه می اندازند.

وی افزود: به شکلی سخن از دولت در سایه می کنند که انگار کسی که چنبره انداخته بر اقتصاد کشور در حالیکه ۸۰ درصد بودجه کشور در اختیار دولت است مجلس تصویب کرده و حتی بخش قابل توجهی از بودجه حتی در مجلس هم مطرح نمی شود.

هادوی نژاد گفت: جریان نفاق تلاش می کنند رهبری را در مقابل مردم قرار دهند که بگویند رهبری مدیریت می کند نه دولت و مجلس در حالیکه رهبر انقلاب تاکنون با اینها مماشات کردند و با این حان در قضیه برجام که دیگر خریداری ندارد همین موضوع مطرح بود.

وی ادامه داد: اینها می گویند ما می خواهیم راه بروت رفت بیابیم اما رهبری بر طبل مقاومت می کوبند؛ جریان منافق از سال ۸۸ عبرت گرفته که دیگر نباید به شکل عیان در کف میدان حضور یابند بلکه در پس پرده و با شانتاژ رسانه ای افکار عمومی را به نفع خود مصادره و موج سواری کنند. جریان مخوف منافق که براحتی نقاب عوض می کند و در پنهان رخ می نمایانند و نیز جریان بسیار زیرک که دستی در دامان استکبار دارد و تلاش می کند به سمت براندازی حرکت کند.

 

برچسب ها:
جریان فتنه فتنه فتنه88 نفع طلبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان