رفسنجان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 16349
رفسنجان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی

تاکنون بیش از ۵۸ هزار و۶۰۰ نفر از مکانها و آثار تاریخی ،بقاع متبرکه و جاذبه های طبیعی رفسنجان بازدید کردند. رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی افزود:شهرستان رفسنجان از ۲۵ اسفند ۹۱ پذیرای میهمانان نوروزی است وتاکنون با استقبال مسافران و گردشگران نوروزی ازاستانهای مختلف […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی

تاکنون بیش از ۵۸ هزار و۶۰۰ نفر از مکانها و آثار تاریخی ،بقاع متبرکه و جاذبه های طبیعی رفسنجان بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی افزود:شهرستان رفسنجان از ۲۵ اسفند ۹۱ پذیرای میهمانان نوروزی است وتاکنون با استقبال مسافران و گردشگران نوروزی ازاستانهای مختلف از جمله تهران ، اصفهان ، گیلان ، سیستان و بلوچستان ،هرمزگان و آذربایجان غربی روبرو شده است.

فتحی پور با اشاره به استقبال بیش از ۶۰ هزار گردشگر نوروز سال گذشته از مجموعه ی زیبا و منحصر بفرد حاج آقا علی، گفت : امسال نیز برنامه های متفاوت و متنوعی شامل تولید صنایع دستی ،هنرهای تجسمی و نقاشی به سبک قدیم و جدیدو برپایی مسابقات علمی در این مجموعه اجرا می شود.

وی همچنین سخنرانیهای مذهبی و تواشیح رااز برنامه های مجموعه حاج آقا علی در ایام فاطمیه اعلام کرد.

فتحی پور با بیان اینکه این مجموعه ی بسیار زیباوبی نظیر از اوایل نوروز تاکنون چشم بیش از ۱۲ هزار بیننده را بخود جلب کرده است، افزود:صنایع دستی ، پته ،آش ، چای ، پسته وسوغات رفسنجان در بیش از ۸ غرفه این مجموعه در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.
رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان همچنین از استقبال بیش از ۸هزار گردشگر از کاروانسرای شاه عباسی در این ایام خبر دادوگفت : این کاروانسرای ۴۰۰ ساله تقریبا در مرکز شهرستان قرار دارد./

تنظیم : رضایی

برچسب ها:
1392 خانه خشتی رفسنجان رفسنجان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی گردشگری نوروز92
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان