امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز عید فطر مطرح کرد :

تمرکز مسئولین باید بر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد

  • شناسه خبر: 163460
تمرکز مسئولین باید بر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد

امام جمعه رفسنجان گفت :تمرکز مسئولین باید بر مسئله معشیت و اقتصاد کشور، رونق تولید ، ارزش پول ملی، بهبود فضای کسب و کار ،جدا کردن اقتصاد کشور از فروش نفت خام و تبدیل دخالت دولت در اقتصاد کشور بر هدایت و نظارت و بردین دست مفسدان اقتصادی باشد .

خانه » سیاسی » تمرکز مسئولین باید بر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر در مصلی رفسنجان اظهار داشت :دستاوردهای ماه مبارک رمضان عمل به واجبات و پرهیز از معاصی است .

وی به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل اشاره داشت و تصریح کرد :بیانات رهبر معظم انقلاب، راهگشایی برای مردم و مسئولین نظام است باید به آن عمل کرد .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مقاومت یک امر ممکن و مهم است بیان داشت :مقاومت نقطه مقابل فکر غلطی است که می گویند مقاومت در برابر استکبار فایده ای ندارد ،هرکجا که ایستادگی کردیم توانستیم موفق شویم و هر کجا که طرف میل مقابل و دشمنان حرکت کردیم ضرر کردیم .

رمضانی پور با اشاره به اینکه فرمایش امام راحل حاکمیت دین خدا ، اسلام و مکتب الهی بر جامعه مسلمین بود افزود :به فرموده امام راحل ما هرگز زیر بار ظلم نرفته ایم و نخواهیم رفت .

وی خاطرنشان کرد :مقام معظم انقلاب فرموده اند “با انتخاب فردی در آمریکا به عنوان رئیس جمهور زمینه های اخلاقی ،سیاسی و اجتماعی آمریکا رو به افول است” این انتخاب منحصر به آمریکا نیست مربوط به همه کشورها است چراکه انتخاب بد و نابجا باعث گرفتاریهایی در جامعه می شود .

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان داشت :تمرکز مسئولین باید بر مسئله معشیت و اقتصاد کشور، رونق تولید ، ارزش پول ملی، بهبود فضای کسب و کار ،جدا کردن اقتصاد کشور از فروش نفت خام و تبدیل دخالت دولت در اقتصاد کشور بر هدایت و نظارت و بردین دست مفسدان اقتصادی باشد .

وی با بیان اینکه در کشور مشکلاتی داریم ولی بن بست برای آن وجود ندارد گفت :در همه زمینه ها باید بازدارندگی ایجاد شود و همچنین اشاره به لزوم بصیرت در همه زمینه ها مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که باید به آن توجه کنیم .

امام جمعه رفسنجان به بیانه گام دوم انقلاب اشاره داشت و گفت :همه افراد جامعه، بخصوص جامعه حوزوی و دانشگاهی باید به آن بیشتر توجه کنند از نخبگان و اساتید جامعه بیشتر انتظار می رود.

وی به طرح بسیج ملی کنترل فشار خون اشاره کرد و تاکید داشت : کنترل فشار خون می توان در کاهش مرگ و میر تاثیر داشته باشد همراهی شما مردم می تواند در اجرایی شدن این طرح به مسئولین کمک کند .

حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگر از سخنان خود به بحث اشتغال اشاره کرد و گفت :نیاز اصلی شهرستان اشتغال است از همه مسئولین ادارات شهرستان جهت روانسازی زمینه های اشتغال انتظار می رود .

وی یادآور شد :رونق تولید به ویژه در بخش کشاورزی مورد انتظار است ، کشاورزی های نوین در شهرستان باید نهادینه شود و امیدواریم با تلاش نماینده شهرستان سودهای کلان وام های کشاورزی بخشیده شود .

امام جمعه رفسنجان به انتخابات مجلس در اسفند ماه اشاره کرد و گفت : باید از سیاسی کاری در شهرستان پرهیز شود مردم بصیرت و بینش دارند خدمتگزار را خوب می شناسند نباید از عوامل فریب دهنده در انتخابات استفاده کنند .

وی افزود :انتخاب به جا و شایسته می تواند در رشد شهرستان تاثیر داشته باشد همدلی مسئولین شهرستان قابل ستایش است همه باید متحد شویم و برای مردم خدمت کنیم و آثار خدمت باید دیده شود .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان