نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 163458
نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد / تصاویر

نماز عید سعید فطر در رفسنجان با حضور باشکوه مردم و مسئولین در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) به امامت امام جمعه این شهر اقامه شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد / تصاویر

 

به گزارش خانه خشتی ، رمضان ماه میهمانی خداوند و بندگی عبد به پایان رسید و مومنان امروز را با کوله باری از دعا و مناجات و راز و نیازهای شبانه عید گرفتند.

مردم مومن رفسنجان صبح امروز با حضور در مصلی امام خامنه ای این شهر عید بندگی خود را آغاز نمودند و نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان اقامه شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته در جوار حرم مطهر امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این فرمایشات راهگشایی برای مردم و مسئولین است باید به توصیه های ایشان عمل کنیم.

وی افزود: مقاومت امر مهم جامعه است هر کجا ایستادگی کردیم موفق شدیم هر کجا عمل نکردیم ضرر کردیم ، حرف امام راحل حاکمیت دین اسلام و خدا بر مسلمین است و به فرموده ایشان هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت

رمضانی پور گفت: تمرکز مسئولین کشور باید بر اقتصاد و معیشت مردم و بریدن دست مفسدان اقتصادی باشدو به فرموده رهبر انقلاب بازدارندگی و بصیرت افزایی باید در همه زمینه ها ایجاد شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: نیاز اصلی شهرستان اشتغال است از همه مسئولین شهرستان انتظار روانسازی روند اشتغال داریم، رونق تولید در بخش کشاورزی مهم است، آثار خدمت باید در شهرستان دیده شود

 

 

برچسب ها:
سید امیر مهدی رضایی عید فطر نماز عید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان