در معامله قرن استکبار بر سر فلسطین ، بوی توطئه و سازش  و خطرات آن استشمام می شود

  • شناسه خبر: 163189
در معامله قرن استکبار بر سر فلسطین ، بوی توطئه و سازش  و خطرات آن استشمام می شود

موسسه حقوقی و نهاد داوری بینش عدل گستر رفسنجان،روابط عمومی کانون بینش اهل بیت(ع) مسجد جامع رفسنجان و روابط عمومی کانون همبستگی فرزندان شاهد شهر مس سرچشمه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر نمودند

خانه » سیاسی » در معامله قرن استکبار بر سر فلسطین ، بوی توطئه و سازش  و خطرات آن استشمام می شود

به گزارش خانه خشتی ، موسسه حقوقی و نهاد داوری بینش عدل گستر رفسنجان،روابط عمومی کانون بینش اهل بیت(ع) مسجد جامع رفسنجان و روابط عمومی کانون همبستگی فرزندان شاهد شهر مس سرچشمه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر نمودند.

متن بیانیه ها به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بیانیه کانون بینش اهل بیت(ع) رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس

«الا لعْنه اللّه علی الظّالمین؛ آگاه باشید؛ لعنت خدا بر ستمگران باد.» (هود-۱۸)

مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم است.”

رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره)، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است. اهمیت فوق العاده مبارزه با ظلم و برافراشتن پرچم آزادگی باعث شد تا بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، با تدبیر الهی خویش، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام گذاری کند تا مسلمانان در این روز وحدت بخش، یک صدا  فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را در سراسر جهان به گوش جهانیان و وجدان های بیدار برسانند.

قدس شریف به عنوان قبله اول، برای آزادگان به ویژه مسلمانان آزاده جهان اهمیت بسزایی دارد، که می توان از آن به عنوان بارزترین ویژگی و مهم ترین عامل وحدت بخش میان مسلمانان سراسر دنیا نام برد. بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به فرموده رهبر انقلاب این پیام را فریاد خواهیم زد که “ما در جمهوری اسلامی مساله فلسطین برایمان یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است.”.

امسال استکبار جهانی با هدف قراردادن نهادهای انقلابی و اقتصاد کشور، خصومت و کینه خود را بیش از پیش آشکار نموده است و بر طبل جنگ می کوبد . از سوی دیگر با نقشه شوم خود در خصوص معامله قرن در منطقه بر سرموضوع فلسطین ، بوی توطئه و سازش  و خطرات آن به خوبی استشمام می شود.

کانون بینش اهل بیت(ع)رفسنجان  ضمن محکومیت مجدد این اقدامات خصمانه، و تاکید این باور که طرح معامله قرن جنایتی است که ننگ آن  علاوه بر آمریکا و اسرائیل دامان حامیان آنان در منطقه را هم خواهد گرفت، اعلام میدارد  به همراه خیل بسیجیان ، انقلابیان و بازریان و احاد ملت شریف آن با درک شرایط حساس امروز فلسطین مظلوم اما قهرمان با تمسک به سیره اهل بیت و ائمه اطهار که همواره با نفی زور و استکبار، دوستدار کرامت و آزادگی انسان ها بوده اند  با حضور یکپارچه خود در این راهپیمایی پیام وحدت، انسجام و دفاع را دوشادوش  مردم غیور و عزتمند ایران به سرتاسر جهان  فریاد می زند و تا اعاده این حق پایمال شده، در کنار مردم مظلوم فلسطین و تمام ملت های رنجدیده دنیا خواهد ایستاد..

والسلام

کانون بینش اهلبیت علیه السلام مسجد جامع رفسنجان

بسم الله الرحمن الرحیم
«ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفار … الا کُتب لهم به عَملٌ صالح»
درود خدا بر رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام(ره)که با درایت و هوشمندی راهبرد و نقشه راه احیای فلسطین و قدس شریف را ترسیم و به عنوان مسئله اول دنیای اسلام مطرح فرمود تا ندای مظلومیت فلسطینیان به گوش جهانیان برسد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط کنونی،باتوجه به تحرکات منطقه ای آمریکا در قدس شریف و تصمیم دونالد ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و حمایت از اشغالگری این رژیم در بلندی های جولان بیش از پیش اهمیت یافته کما اینکه اقدامات فریبنده به عنوان طرح معامله قرن که به گونه ای برنامه ریزی در جهت به رسمیت شناختن رژیم نتانیاهو و حامیان مرتجع منطقه ای آن خواهد پیش برود باز هم بر اهمیت این روز جهانی می افزاید.
لذا ضمن دعوت از مردم شریف و مومن و روزه دار بویژه جامعه بزرگ حقوقدانان شهرستان تا همصدا با مسلمانان و آزادگان جهان حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف اعلام نموده و با دعوت از آحاد ملت شهید پرور شهرستان رفسنجان در روز جمعه ۱۰ خرداد با صلابت در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین ،فریاد استکبار ستیزی خود را سر دهند.
“موسسه حقوقی و نهاد داوری بینش عدل گستر رفسنجان”

بسم رب الشهدا و الصدیقین
رهبر انقلاب اسلامی: حمایت از فلسطین و ملت های مظلوم آبرو برای جمهوری اسلامی است..
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه تدبیر و آینده‌نگری حکیمانه حضرت امام (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس عزیز بوده است.
روز قدس، روز اسلام و نماد وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین و قدس شریف است، بدون شک حضور هر فرد در راهپیمایی روز جهانی قدس، در حقیقت یک گام برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.
رهبر انقلاب: اکنون امریکایی‌ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را «معامله قرن» گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی، این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم دولتمردان امریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
کانون همبستگی فرزندان شاهد مس سرچشمه ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت راسخ از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین از آحاد ملت شریف ایران جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده تا با حضوری پر شور و گسترده، ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی به منصه ظهور و ثبوت برسانند.
آری وعده الهی بسیار نزدیک است و به زودی قدس شریف به دامن امت اسلامی باز می‌گردد.
ان‌شاالله
(روابط عمومی کانون همبستگی فرزندان شاهد شهر مس سرچشمه)

 

 

 

 

برچسب ها:
استکبار جهانی راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس در رفسنجان فلسطین معامله قرن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان