از بی مهری و سنگ اندازی مسئولین رفسنجان تا بی انگیزگی برای اتمام مجموعه آگاه

  • شناسه خبر: 162628
از بی مهری و سنگ اندازی مسئولین رفسنجان تا بی انگیزگی برای اتمام مجموعه آگاه

مدیرعامل عام المنفعه خجسته آگاه گفت : انگیزه ای برای اتمام این مجموعه نداریم ،هنوز این مجموعه تمام نشده علیه ما دو مقاله نوشتند هر کس که رسیده خواسته سرما کلاه بگذارد از مصالح فروش گرفته تا …

خانه » اقتصادی » از بی مهری و سنگ اندازی مسئولین رفسنجان تا بی انگیزگی برای اتمام مجموعه آگاه

به گزارش خانه خشتی ،بهروز آگاه پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران رفسنجان اظهار داشت :مجموعه ورزشی خجسته از سال ۹۱ شروع به کار کرده است و ساختمان های این مجموعه ظرف سه سال ساخته شده است .

وی بیان داشت :فامیل پدری ما می خواستند به خاطر مادرشان کاری عام المنفعه برای شهرستان انجام دهند و همچنین ساخت چنین مجموعه ای باعث پایداری ،پیشرفت و ماندگاری افراد در شهرستان می شود به همین منظور تصمیم گرفته شد این مجموعه ورزشی فرهنگی که مختص بانوان است ساخته شود .

مدیرعامل مجموعه خجسته آگاه با بیان اینکه این مجموعه در خاورمیانه بی نظیر است گفت:تا به امروز بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده است و تا اتمام پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است .

وی افزود :این مجموعه دارای ۴۵ هزار مترمربع زمین و ۳۰ هزار متر مربع زیربنا ساختمان های آن می باشد .

آگاه تصریح کرد :آنچه که اینجا خرج می شود قرار نیست به جیب کسی برود هر چه هست برای ماندن و پایداری این مجموعه است .

مدیرعامل عام المنفعه خجسته آگاه افزود : این مجموعه به پول زمان سال ۹۴ ماهیانه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه داشت و بازگشت چنین پولی برای رفسنجان سخت بود  به همین منظور این مجموعه را برای کل ایران ساختیم و فضاهایی چون مهمانسرا ،مجموعه های ورزشی و …به این مجموعه اضافه کردیم .

وی عنوان داشت :فاز ۲ این مجموعه به دلیل برداشت کم محصول پسته ،عدم خرید و فروش زمینهای ما معطل مانده است تصمیم گرفتیم تا حدی که زمینهای ما را می خرند فاز ۱ را تمام کنیم و فضاهایی به این مجموعه اضافه کنیم .

بهروز آگاه خاطرنشان کرد:ما قریب ۳۰ میلیون دلار آن زمان اینجا هزینه شده است که به نرخ امروز ۴۲۰ میلیارد تومان می شود .

وی به بی مهری برخی مسئولین و روزنامه ها اشاره داشت و گفت :ما یک ریال کمک مالی و فکری از هیچ ارگان دولتی نگرفتیم مسئولین استانی و شهرستانی حتی وزیر ورزش از این مجموعه بازدید کردند و قول همکاری دادند ولی هیچ کدام عملی نشد تنها کسی که با ما همکاری لازم را داشتند حاج رضا باقری معاون سیاسی فرمانداری بودند .

مدیرعامل عام المنفعه خجسته آگاه با بیان اینکه ما در شهری فعالیت می کنیم که هیچکس قدر ما را نمی داند تاکید داشت : انگیزه ای برای اتمام این مجموعه نداریم ،هنوز این مجموعه تمام نشده علیه ما دو مقاله نوشتند هر کس که رسیده خواسته سرما کلاه بگذارد از مصالح فروش گرفته تا …

وی افزود:هرکس وارد این مجموعه شد به ما کمک نکرد و به قصد سنگ اندازی آمد .

آگاه با بیان اینکه ساخت اینجا با فروش زمینهای فیض آباد بوده است یادآور شد :برای ساخت وساز اینجا از آب چاه تلمبه فیض آباد استفاده می کردیم سه دفعه چاه ما را پلمپ کردند ، این کار مسئولین ،انگیزه ای برای ادامه کار برایمان نگذاشت.

وی به عوامل مخرب در شهرستان برای سنگ اندازی در این مجموعه اشاره داشت و گفت :فعلا هیچی تصمیمی برای این مجموعه ندارم برای اینکه فروش زمینهای ما متوقف است و کسی این زمین ها را نمی خرد اوضاع اقتصادی ،بی مهری و کارشکنی و بی مهری برخی مسئولین از دلایل راکد ماندن این مجموعه است .

مدیرعامل عام المنفعه خجسته بیان داشت :از طرف فامیلم مامور انجام این کار است ولی دل خودم در این کار نیست ،مسئولین در برطرف کردن مشکلات این مجموعه کمکی به ما نکردند .

وی خاطرنشان کرد:برخی مسئولین که بخواهند برای این مجموعه کاری انجام دهند یا از عهده آنها خارج است و یا نمی خواهند کاری انجام دهند .

آگاه به تفکیک نکردن زمین ها توسط شهرداری اشاره داشت و تصریح کرد: زمین های آگاه در خیابان امام رضا در زمان آقای پور محمدی تفکیک شده بودند و اصلاحیه بر آن زده شد ،شخصی بر آن اعتراض کرد که زمینها وقفی است و زمانیکه به شهرداری مراجعه کردیم گفتند مقداری از زمین ها وقف است در صورتی که ما سند مالکیت داریم و حد و حدود و عرض آن مشخص است و همین عامل باعث شده که ما نتوانیم زمین ها را بفروشیم.

مدیرعامل مجموعه عام المنفعه خجسته آگاه گفت :هر کاری که در این مجموعه استفاده می شود برای فرهنگ شهرسازی انجام شده است  برای حفظ اصالت ایرانی بودن نمای این مجموعه به صورت سنتی ساخته شده است .

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    در هر حال این مجموعه هم باعث رونق شهر می شود و هم کارآفرین است بنظرم امام جمعه محترم و فرماندار و شهردار محترم باتفاق جهت اتمام و راه اندازی تلاش کنند . مردم حتما" قدردان خواهند بود .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان