عناصر شهری به جذابیت گردشگری اضافه میکند

  • شناسه خبر: 16218
عناصر شهری به جذابیت گردشگری اضافه میکند

محمدرضا حسینی شهردار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت : پل ها ، میادین ، پارکها و فضاهای تفریحی خاطره های بیاد ماندنی بسیاری را در اذهان گردشگران به جای میگذارد . وی گفت : سالهاست احداث میادین ، تندیسها و ساختمانهای مدرن به عنوان عناصر هویتی برای هر منطقه ای عرض اندام میکنند. حسینی […]

خانه » آخرین اخبار » عناصر شهری به جذابیت گردشگری اضافه میکند

محمدرضا حسینی شهردار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت : پل ها ، میادین ، پارکها و فضاهای تفریحی خاطره های بیاد ماندنی بسیاری را در اذهان گردشگران به جای میگذارد .
وی گفت : سالهاست احداث میادین ، تندیسها و ساختمانهای مدرن به عنوان عناصر هویتی برای هر منطقه ای عرض اندام میکنند.
حسینی یادمان شهرها در جلوی دید بینندگان خصوصا اشخاص گردشگری که به شهرها سفرمیکنند را به نوعی بازتاب دهنده ی آداب و رسوم آن منطقه دانست و افزود : در شهر زیبای رفسنجان نیزپتانسیلهای موجود از جمله پسته و مس بیانگر قطب تولید پسته ایران وجهان و بزرگترین معدن مس روباز دنیا در این شهرستان است ، نماد پسته در خیابان سیمتری این شهرستان حاصل تلاش قشر زحمتکش این منطقه است که به لحاظ کیفیت بالای این محصول به اقصاء نقاط دنیا نیز صادر میشود .
وی با اشاره به اینکه کویر از مناطق بکر و طبیعی است که سبب شناسایی شهرستان به دیگر نقاط کشور و توسعه ی صنعت گردشگری را بدنبال دارد خاطر نشان کرد : کویرنوردی و تپه های ماسه ای نوق به مساحت ۵۰۰ هکتار و داوران که در سال جاری از جمله فرصتهای جدید گردشگری این شهرستان معرفی وتصویب شدند ، جاهایی بسیار با صفا و دیدنی اند.

تنظیم:رضایی

برچسب ها:
رفسنجان عناصرطبیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان