دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس در رفسنجان و سرچشمه افتتاح شد

  • شناسه خبر: 161940
دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس در رفسنجان و سرچشمه افتتاح شد

 دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه و فرماندار ، جمعی از مدیران مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس در رفسنجان و سرچشمه افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی ، مدیر روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان  در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه کتاب دومین سال است که همزمان در رفسنجان و سرچشمه برگزار می‌شود.

سیدعلی میرافضلی افزود: ۷ هزار عنوان کتاب که در سه سال اخیر به چاپ رسیده اند در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰درصدی برای عموم و  ۵۰درصدی برای کارکنان مس ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: از برنامه‌های جانبی نمایشگاه می توان به نقد و بررسی کتاب، دیدار پدیدآورندگان کتب با مخاطبان و همچنین رونمایی از آخرین اثر پروین وجدانی شاعر پیشکسوت رفسنجانی انجام می‌شود، نام برد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ناشرین بزرگ کشوری و کتابفروشی‌های شهرستان رفسنجان برگزار می شود و بضاعتی که در شهرستان داریم در این محل عرضه شده است.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس در حوزه فرهنگ و هنر وظیفه خود می‌داند که در قبال جامعه پیرامونی حامی باشد و در کنار دستگاههای فرهنگی هستیم.

میرافضلی تصریح کرد: در سه ماه گذشته طیف متعددی از خدمات خود را به مردم رفسنجان عرضه کردیم از جمله در حوزه های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، در پیاده روی کربلا ۶ موکب رفسنجانی از حمایت مس برخوردار بودند، بیش از ۱۵ یادواره شهدا در شهرستان در سه ماه اخیر از حمایت ما برخوردار بودند و همچنین در یادواره شهدای شهرستان که ماه آینده برگزار می شود در کنار مسئولین خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس رفسنجان عنوان کرد: همه این اقدامات را بدون مزد و منت و نیتی غیر از انجام کار فرهنگی انجام ندادیم و باید مسئولین و مردم ما را حمایت کنند و امیدوارم این کار مورد رضایت خدا و مورد پسند شهروندان رفسنجانی قرار بگیرد.

میرافضلی در پایان گفت: امیدوارم با اتحاد و همدلی این خدمت فرهنگی را به نحو شایسته تر انجام دهیم و افزون تر کنیم و در کنار هم شهر بهتری داشته باشیم.

 

مدیران مجموعه مس  نگاه مثبتی به رویدادهای فرهنگی هنری در رفسنجان دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس در رفسنجان گفت: با وجود جایگاهی که شهرستان رفسنجان در زمینه کتاب دارد از جمله قدیمی‌ترین کتابفروشی ها، وجود نویسندگان و فرهیختگان شاخص، ناشرین فعال و بیش از ۲۰کتابخانه، بنابراین ظرفیت پایتختی کتاب ایران برای این شهرستان وجود دارد.

محمدرضا علیزاده دراین مراسم با قدردانی از مجموعه مس سرچشمه برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح استان اظهار کرد: با نگاه مثبت مدیران مجموعه مس رویدادهای فرهنگی هنری زیادی در رفسنجان و استان رقم خورده است و باید قدردان آنها باشیم.

وی افزود: این موضوع برخواسته از نگاه فرهنگی مدیران مس می باشد و باعث شده این اتفاقات خوب رخ دهد و چرخ حمایتی مجموعه مس سرچشمه صرفا حوزه فرهنگی نبوده و عرصه های اجتماعی و ورزشی را نیز دربرگرفته است.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان