ویزیت و درمان بیش از ۱۰۰۰ نفر از بیماران روستاهای شهرستان انار با حمایت مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161885
ویزیت و درمان بیش از ۱۰۰۰ نفر از بیماران روستاهای شهرستان انار با حمایت مجتمع مس سرچشمه

 در راستای مسئولیتهای اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران، با حمایت مجتمع مس سرچشمه طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در منطقه لطف آباد شهرستان انار روز پنجشنبه ۲۹ آذر ماه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » ویزیت و درمان بیش از ۱۰۰۰ نفر از بیماران روستاهای شهرستان انار با حمایت مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ، فرماندار شهرستان انار در مراسم آغاز بکار این طرح در سخنانی اظهار داشت: از حضور پزشکان و متخصصان بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مدیران این مجتمع که امروز برنامه ریزی کردند در قالب اردوی جهادی پزشکی خدمات ارزنده ای را به مردم شهرستان انار خصوصا این منطقه داشته باشند تشکر و قدردانی می کنم.

علی زهرودی افزود: امیدواریم پزشکان این راه را ادامه دهند و بتوانند برای این مردم خدمات خود را انجام داده و منشأ خدمات موثر باشند.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با همت بسیج جامعه پزشکی رفسنجان و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و حمایت مجتمع مس سرچشمه این حرکت اتفاق افتاده است.

دکتر ضیایی بیان کرد: در این برنامه متخصصین داخلی، زنان، اطفال، قلب، روانپزشک، جراح و داندانپزشک به ویزیت اهالی منطقه لطف آباد انار پرداختند و همچنین چندین پرستار نیز برای تزریق و پانسمان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در شهرستان انار بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت رایگان معاینه شدند، برای ۱۵۰ نفر معاینه و تکمیل پرونده ، ترمیم و خدمات پیشگیری ۳۶ نفر، کشیدن دندان ۷۵ نفر و افراد مستمند و بی بضاعت به خدمات بالاتر معرفی شدند.

دکتر ضیایی تصریح کرد: این خدمات در محدوده روستاهای شهرستان انار، لطف آباد و کشکوئیه انجام شد.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد: در این طرح هزینه هایی که بیمه ای است از بیمه گرفته می شود و مابه التفاوت آن نیز به کمک بسیج جامعه پزشکی و شرکت مس پرداخت می شود.

 

تأثیر چشمگیر مجتمع مس سرچشمه بر ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان انار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار با قدردانی از حمایت های مدیران مجتمع مس سرچشمه، بخشی از اقدامات این مجتمع را به عنوان معین شهرستان انار در بخش فرهنگ و هنر تشریح کرد

سید حسین جعفری با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار از سال ۸۸ رسماً شروع بکار کرد و زیر نظر اداره کل ارشاد استان است، افزود: چون قبل از این شهرستان انار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشت و صرفاً یک مجتمع فرهنگی هنری در این شهرستان وجود داشت بیشتر در کارهای هنرهای نمایشی و تئاتر که همیشه در استان حرفی برای گفتن داشت فعالیت می کرد.

وی ادامه داد: از زمانی که اداره ارشاد در انار راه اندازی شد، برخی انجمن های رشته های هنری نیز فعالیت خود را آغاز کردند و آموزشها شروع شد به نحوی که با حمایت مس بیش از ۸۰ درصد انجمن فرهنگی هنری در انار شروع بکار کرده است.

وی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته با روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه چند جلسه داشتیم، یادآور شد: بنده چند برنامه نوشتم که با خیلی از آنها موافقت کردند و از اول امسال نیز این برنامه ها را انجام داده و در حال انجام هستیم.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان