برگزاری سومین دوره مسابقه بزرگ قرآن  حفظ سوره های واقعه و مزمل

  • شناسه خبر: 161882
برگزاری سومین دوره مسابقه بزرگ قرآن  حفظ سوره های واقعه و مزمل

مسابقه بزرگ قرآن  حفظ سوره های واقعه و مزمل با حضور ۱۶۱۸ نفر در شهرستانهای رفسنجان و انار و شهر سرچشمه  برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری سومین دوره مسابقه بزرگ قرآن  حفظ سوره های واقعه و مزمل

به گزارش خانه خشتی ، مدیر روابط عمومی مس مجتمع مس سرچشمه در اختتامیه این مراسم اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات حفظ قرآن که از اول امسال به طور فصلی، توسط مجتمع مس سرچشمه برگزار می گردد، ۲ هزار و ۹۹ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۱۶۱۸ نفر در سه حوزه رفسنجان، انار، سرچمه و پاریز، موفق به شرکت در آزمون شدند که آمار قابل توجهی است.

وی افزود: در سومین دوره این مسابقات، ۶۶۹ نفر از شرکت کنندگان به ۸۰ درصد سوالات، پاسخ صحیح دادند که نسبت به دو دوره قبل، بیشترین درصد پاسخ های صحیح را شامل می شود ضمن آن که ۴۴ نفر نیز به صد در صد سوالات پاسخ صحیح دادند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان در سخنانی، برگزاری این گونه برنامه های فرهنگی قرانی توسط مجتمع مس سرچشمه را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: اشتیاق و پشتکاری که در این دوره، برای برگزاری این گونه برنامه ها در مجتمع مس سرچشمه وجود دارد نسبت به دوره های قبل بسیار متفاوت و چشمگیر است.

محمد پورمحمدی خاطر نشان کرد: همین که طیف وسیعی از اقشار مختلف جامعه برای مدتی با قرآن و مفاهیم بلند آن مأنوس می شوند و از برکات و نورانیت قران استفاده می کنند و برکات حاصل از این همنشینی با قرآن در زندگی آنها جاری می شود مهم ترین دستاورد این گونه برنامه هاست.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان