عملکرد خوب مجتمع مس سرچشمه در حوزه پدافند غیرعامل

  • شناسه خبر: 161824
عملکرد خوب مجتمع مس سرچشمه در حوزه پدافند غیرعامل

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه پدافند غیرعامل عملکرد خوبی است چون این مجتمع دچار مشکلات اقتصادی بوده و در چند سال گذشته توانسته مشکلات اقتصادی خود را حل کند.

خانه » آخرین اخبار » عملکرد خوب مجتمع مس سرچشمه در حوزه پدافند غیرعامل

به گزارش خانه خشتی ،  مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان تصریح کرد: عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه پدافند غیرعامل عملکرد خوبی است چون این مجتمع دچار مشکلات اقتصادی بوده و در چند سال گذشته توانسته مشکلات اقتصادی خود را حل کند.

پیمان سلاجقه در همایش پدافند غیرعامل و رزمایش سایبری در اتوماسیون صنعتی در محل سالن اجتماعات کارخانه فجر سرچشمه اظهار کرد: پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد اصلی جهت مصون سازی کشور و یکی از ارکان اصلی امنیت ملی می باشد و اهمیت پدافند غیرعامل به دلیل جایگاه قانونی که دارد در قانون برنامه پنجساله چهارم، پنجم و ششم می باشد و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در باب پدافند غیرعامل دال بر اهمیت این موضوع است.

همراهی شرکت مس با سیاست‌های ارزی دولت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی شرکت مس گفت: تنها شرکتی که در شرایط ارزی پیش‌آمده برای کشور در نیمه نخست سال جاری درآمد ارزی خود را به سامانه نیما تحویل می‌داد و در این راه دولت را همراهی می‌کرد شرکت مس بود.

احمد انارکی محمدی افزود: در شرایط اقتصادی نامناسبی که در سال جاری به‌خاطر تحریم‌ها داشتیم شرکت مس موفق شد روند روبه‌رشد تولیدی خود را حفظ کند.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان