مدیر کل کمیته امداد امام استان کرمان مطرح کرد:

کمیته امداد ۷ هزار ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده است

  • شناسه خبر: 161174
کمیته امداد ۷ هزار ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت :از ابتدای سال ۹۶ تا کنون کمیته امداد ۷ هزار ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده است که این رقم نشان می دهد که از برنامه اشتغال استان جلوتر هستیم

خانه » رفسنجان » کمیته امداد ۷ هزار ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده است

به گزارش خانه خشتی ؛ یحیی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اساسی ترین موضوع کشور را اشتغال دانست و اظهار داشت :در استان کرمان ۱۰۲ هزار ۵۰۰ خانوار مددجو کمیته امداد وجود دارد که از این تعداد ۶۵ درصدشان  سرپرست خانوار خانم هستند .

وی بیان داشت :رفسنجان جزو شهرستان های برخوردار ،بافرهنگ و باسابقه دیرینه ای است و نگاه خیرخواهانه مردم و خیرین در این شهرستان زبانزد است .

صادقی با بیان اینکه مهمترین کار و برنامه کمیته امداد توانمندسازی خانواده هاست تصریح کرد :از ابتدای سال ۹۶ تا کنون کمیته امداد ۷ هزار ۸۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده است که این رقم نشان میدهد که از برنامه اشتغال استان جلو تر هستیم .

وی افزود :به ازای هر نفر اشتغال ،۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارفرما اعطا می شود ،قریب ۹۰ مسکن به مددجویان داده می شود به غیرمددجویان هم در زمینه جهیزیه ،وام اشتغال و هزینه های دانشگاهی و درمانی خدماتی ارائه شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان تاکید داشت :۲۰ میلیارد تومان به نیروهای معوق پرداخت شده است و ۲ میلیارد تومان بدهی  اقساط معوقه مددجویان کمیته امداد رفسنجان بوده است که پرداخت کردیم .

وی یادآور شد :۵۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات در رفسنجان به صورت دو منظوره برای کسانیکه خانه و شغل ندارند ایجاد خواهیم کرد .

 

 

برچسب ها:
جلسه شورای اداری مدیرکل کمیته امداد استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان