امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

حفظ کردن دستاوردهای نظام سخت تر از خود عمل است

  • شناسه خبر: 161172
حفظ کردن دستاوردهای نظام سخت تر از خود عمل است

امام جمعه رفسنجان گفت :حفظ کردن دستاوردهای نظام سخت تر از خود عمل است ،انقلاب سرمایه دنیای اسلام است که به سختی به دست آمده است نباید به آن خدشه ای وارد کرد

خانه » رفسنجان » حفظ کردن دستاوردهای نظام سخت تر از خود عمل است

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان با تبریک میلاد امام علی (ع) و امام جواد الائمه (ع) اظهار داشت :اعتکاف فرصتی ارزشمند است که متاسفانه امسال در کشور از آن استقبالی صورت نگرفته است .

وی بیان داشت :تعطیلاتی که قبل از عید و بعد از عید در دستگاه های دولتی وجود دارد ظلم به مردم است و خسارات زیادی را به بنیان اقتصاد کشور وارد می کند مخصوصا ندادن وام و تسهیلات اشتغالزایی به مردم به بهانه تعطیلات نوروزی جایز نیست.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : تاخیر یک تا دوساله برای اخذ مجوز به منظور سرمایه گذاری در استان اشتغالزایی را تحت الشعاع قرار می دهد .

وی افزود :فقیر حقی در اموال مردم و دارندگان دارد ،لازم است به قشر غیر مددجو کمیته امداد هم توجه شود .

رمضانی پور خاطرنشان کرد :اموال مصادره رفیعی در رفسنجان از آن همه فقرا و برای عمران وآبادانی شهر است می تواند مدیریت شود و فواید کثیره آن به همه فقرا برسد .

وی با اشاره به روایتی از امام جواد (ع) تاکید کرد :حفظ کردن دستاوردهای نظام سخت تر از خود عمل است ،انقلاب سرمایه دنیا اسلام است که به سختی به دست آمده است نباید به آن خدشه ای وارد کرد .

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت :ولی نعمت ما مسئولین، مردم هستند هر مسئولی باید در جهت تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کند و هر کس که نمی تواند خود را وقف نظام کند باید از بدنه نظام جدا شود .

برچسب ها:
اعتکاف جلسه شورای اداری مصادره اموال رفیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان