برترین های کنکور۹۷ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 161066
برترین های کنکور۹۷ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

رتبه های برتر کنکور ۹۷ طی مراسمی با حضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تجلیل شدند.

خانه » علم و فن آوری » برترین های کنکور۹۷ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، با همکاری اداره آموزش و پرورش و مجتمع مس سرچشمه روز گذشته از ۱۰ دانش آموز رتبه برتر در کنکور سراسری سال ۹۷ در رفسنجان با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

سید عماد حسینی فرد رتبه ی ۳۳ کشوری در رشته ی هنر ، فاطمه بارانی رتبه ی ۲۸۴ کشوری در رشته ی زبان، احسان نظری رتبه ی ۵۶۸ کشوری ، پارسا میرزابیگی رتبه ی ۵۹۷، ساراعسکری رتبه ی ۷۷۲ و مهشید رنجبر رتبه ی ۷۹۷ در رشته ی علوم تجربی، مرتضی کاظمی رتبه ی ۸۵۲ در رشته ی علوم ریاضی ، محمدرضا وثوقی رتبه ی ۸۶۴ در رشته ی هنر، شیوا جلالی رتبه ی ۸۷۹ در رشته ی زبان و صدف سرداری رتبه ی ۶۲۸ در رشته ی علوم انسانی ، ۱۰ دانش آموز رتبه برتر کنکور ۹۷ در رفسنجان هستند.

حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۹۷ اظهار داشت :امروزه در جهان دانش ،قدرت است هر چه به سلاح دانش مجهزتر باشیم قدرتمندتر خواهیم بود .
وی بیان داشت :امروز آینده قابل پیش بینی و بررسی می شود در گذشته تا به مشکلی برخورد می کردیم به فکر راه چاره بودیم ولی اکنون با قدرت پیش بینی علوم راه پیشگیری قبل از مشکل وجود دارد .
تقوی تصریح کرد :با تحقیقات که در علم جمعیت شناسی وجود دارد تا چهل سال دیگر جمعیت جهان از ۹ میلیارد، بالاتر خواهد رفت .
وی به اهمیت بحث جهانی شدن اشاره کرد و گفت : در دنیای امروز و آینده هیچ جهانی نمی تواند در یک محیط بسته برای خودش زندگی کند ارتباط باید وجود داشته باشد .
تقوی به گسترش نیازهای انسان اشاره داشت و افزود :تغییر اقلیم و گسترش نیازهای انسان به عنوان واقعیت هایی هستند که با آن مواجه هستیم با گسترش فناوری در تمامی زمینه ها و رشته ها با نیروی متخصص می توان به موفقیت رسید .
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد :لازمه جهان آینده، نیروی متخصص و متعهد است در کنار گسترش علم و دانش نیاز به اخلاق داریم و اینکه از این علوم چگونه استفاده کنیم مهم است .
وی اذعان داشت :در نظام تعلیم و تربیت به دنبال نیروی متخصص و متعهد هستیم علم و دانش در کنار اخلاق و تربیت لازمه موفقیت دانش آموزان است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار داشت : تلاش و زحمات شما دانش آموزان بیشتر از حد است ولی به اندازه وسعی که در شهرستان وجود دارد از شما تجلیل می کنیم .

وی بیان داشت :زحمات و تلاش ها را شما می کشید ولی افتخار آن از ان شهرستان است و هرچه سعی و تلاش بیشتری انجام دهید نتایج بهتری را بدست می آورید.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :در بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب بحث علم ، پژوهش و تحقیق اولین نکته ای است که به جوانان توصیه شده است.

وی افزود :رویکرد شهرستان هم در حوزه آموزش و هم درصنعت مس بر این است که اهل تحقیق باشید تنها درس خواندن کافی نیست شرط لازم همه دانش آموزان با تعمق درس خواندن و پژوهش است تمام اساتید در دانشگاه ها با تحقیق به مرتبه موفقیت دست یافتند .

رمضانی پوربا بیان اینکه افتخارات زیادی در رفسنجان از ناحیه شما دانش داموزان در عرصه های مختلف خلق می شود گفت :پژوهش سرای محمدباقر (ع) در رفسنجان حرف برای گفتن دارد و افتخارش برای شهرستان است .

وی افزود :رفسنجان با همه بی مهری هایی که از بیرون چه از مرکز استان و چه از جاهایی دیگر داشته است ولی شما دانش آموزان در همه عرصه های نانو ،فیزیک و علوم هسته ای و…افتخارات زیادی را برای شهر آفریده اید  و به مرحله ی قابل قبولی در بعد علمی رسیده اید .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید جوان بابصیرت و مومن انقلابی باشید تاکید داشت :شورای آموزش و پرورش رفسنجان همواره جزوبرترین های استان و حتی کشور بوده است و نشان دهنده ی این است که دغدغه تعالی دانش آموزان در این شهرستان وجود دارد .

برچسب ها:
برترین های کنکور رتبه های برتر کنکور در رفسنجان کنکور97
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان