جانشین سازمان بسیج مستضعفین سردار فضلی:

بسیجیان در عرصه انتخابات باید گوش به فرمان رهبری و عامل به تراوشات فکری ایشان باشند

  • شناسه خبر: 16089
بسیجیان در عرصه انتخابات باید گوش به فرمان رهبری و عامل به تراوشات فکری ایشان باشند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه برگزاری مرحله اصلی رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کرمان، در گفت و گو  اختصاصی با خبرنگار  “خانه خشتی” اظهار داشت: بسیجیان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در پادگان شهید بهشتی و دیگر نواحی استان کرمان رزمایش «الی بیت‌المقدس» را اجرا کردند. سردار فضلی با اعلام اهداف سی و یکمین […]

خانه » آخرین اخبار » بسیجیان در عرصه انتخابات باید گوش به فرمان رهبری و عامل به تراوشات فکری ایشان باشند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه برگزاری مرحله اصلی رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کرمان، در گفت و گو  اختصاصی با خبرنگار  “خانه خشتی” اظهار داشت: بسیجیان به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در پادگان شهید بهشتی و دیگر نواحی استان کرمان رزمایش «الی بیت‌المقدس» را اجرا کردند.

سردار فضلی با اعلام اهداف سی و یکمین رزمایش استانی، به خبرنگار ما گفت: این رزمایش در راستای تدابیر و اوامر فرماندهی معظم قوا برای تقویت و آمادگی رزمی و نظامی بسیجیان برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از انسجام، آمادگی و سازماندهی بسیجبان پس از اجرای رزمایش، گفت: این رزمایش‌ها درس‌هایی برای دشمن دارد و اقتدار نیروهای بسیجی دربرابر هرگونه تهدید پیش‌رو را نشان می‌دهد.

سردار فضلی افزود: بسیجیان در عرصه انتخابات باید گوش به فرمان رهبری و عامل به تراوشات فکری ایشان باشند تا در برابر خدا، معصومان (س) و شهدا شرمنده نباشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برنامه‌های بسیج مستضعفان برای مقابله با تهدیدهای خارجی و شیطنت‌های داخلی در ماه‌های منتهی به انتخابات خرداد ماه، گفت: امیدواریم دشمنان خارجی و احیانا عناصری در داخل ایران حماقت نکنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: بسیجیان اثبات کردند که همیشه آماده‌اند و امروز گوشه‌ای از این آمادگی را در کرمان به نمایش گذاشتند و این آمادگی از روزهای ابتدایی سال تاکنون در تمامی استان ها به نمایش گذاشته‌ شده است.

سردار فضلی بیان کرد: دریادلان بسیجی همراه با خانواده نیروهای مسلح برای دفاع همه جانبه از کشور در عرصه تهدید سخت، نیمه سخت و تهدید نرم آماده هستند و این امر را مردم بسیجی ما در میدان آزمایش برای دشمنان و عناصر فتنه‌گر داخلی در فتنه عمیق ۸۸ ثابت کردند و اگرچه بعضی از مسئولان در فتنه ۸۸ تجدید و مردود شدند، اما مردم سربلند شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین شایعات مطرح شده در مورد حمایت بسیج از یک کاندیدای خاص را مردود اعلام کرد و گفت: این فقط شایعه است و شایعه هم پاسخی ندارد.

برچسب ها:
بیت المقدس رزمایش رفسنجان سردار فضلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان