جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه دست سازه های مدارس رفسنجان افتتاح شد/ عکس

  • شناسه خبر: 160880
جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه دست سازه های مدارس رفسنجان افتتاح شد/ عکس

روز گذشته جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه دست سازه های مدارس رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان در پژوهشسرای امام محمدباقر (ع) افتتاح شد .

خانه » آخرین اخبار » جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه دست سازه های مدارس رفسنجان افتتاح شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی ؛حسین تقوی روز گذشته در آیین افتتاحیه جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه دست سازه های مدارس که با حضور مسئولین در پژوهشسرای امام محمدباقر (ع) برگزار شد اظهار داشت : تحقیق و پژوهش یکی از شاخص های توسعه هر جامعه است اگر این شاخص وجود نداشته باشد خطاست. وی بیان داشت :استعداد ، ذوق و شوق زیادی در حوزه پژوهش وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی کرد . رئیس آموزش و پرورش رفسنجان افزود : سعی می کنیم با برنامه ریزی به جایگاه واقعی پژوهش در مدارس برسیم . وی خاطرنشان کرد :همه ارگانها باید در  توسعه و پیشرفت حداقلی شهرستان علی الخصوص در حوزه پژوهش همکاری نمایند .

حمید خالقی نژاد مدیر پژوهش سرای محمدباقر (ع) رفسنجان هم در این مراسم اظهار داشت :جشنواره جابرحیان مختص ابتدای ها ، جشنواره نوجوان خوارزمی مختص متوسطه اول و جشنواره جوان خوارزمی مختص متوسطه دوم است . وی بیان داشت :محوراین نمایشگاه  دست سازه و بازارچه کارآفرینی است که ۵۲ مدرسه هر کدام به نوعی اثری در این جشنواره به نمایش گذاشته اند . خالقی افزود :بالای ۱۵۰ اثر در این جشنواره وجود دارد دو تا از محورها از جمله  مسابقات آزمایشگاهی و زبان انگلیسی مشخص شده است از هر محور یک اثر به مرحله استانی راه می یابد .

مدیر پژوهش سرای محمدباقر (ع) رفسنجان با بیان اینکه اواخر خردادماه سال آینده آثاراین نمایشگاه داوری می شود گفت :نتایج این جشنواره در شهریور ماه اعلام خواهد شد .

 

برچسب ها:
پژوهشسرای امام محمد باقر رفسنجان جشنواره نوجوان خوارزمی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان