حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان:

آغاز به کار پروازهای فرودگاه رفسنجان زمینه پیشرفت و توسعه است

  • شناسه خبر: 16070
آغاز به کار پروازهای فرودگاه رفسنجان زمینه پیشرفت و توسعه است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” در مراسم آغاز به کار پروازهای فرودگاه رفسنجان، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان این برنامه ها را زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: این نیت ها و تلاش های خالصانه در هر امری به نوع خودش اهمیت دارد و سخت کوشی مسئولین و حمایت مردم […]

خانه » آخرین اخبار » آغاز به کار پروازهای فرودگاه رفسنجان زمینه پیشرفت و توسعه است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” در مراسم آغاز به کار پروازهای فرودگاه رفسنجان، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان این برنامه ها را زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: این نیت ها و تلاش های خالصانه در هر امری به نوع خودش اهمیت دارد و سخت کوشی مسئولین و حمایت مردم باعث رونق فرودگاه می شود.

وی با تأکید بر شرکت ماهان که باعث افتخار کشور است گفت: واجب است که تعداد پروازها را در روز بیشتر کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مردم رفسنجان، سیرجان، انار، زرند و… در کمترین صرف زمان و با بهترین پرواز می توانند از ظرفیت بسیار خوب و پر ارزش این فرودگاه استفاده کنند.

دکتر آذین نماینده مردم رفسنجان و انار نیز از شروع به کار فرودگاه رفسنجان بعد از ۴ سال ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: در دوره چند ماهه این امر به ثمر رسید و حق مردم رفسنجان بود که این فرودگاه راه بیافتد.

وی با توجه به بحث تجار، مسائل پسته و شرکت مس در این شهرستان افزود: با افزایش پروازها به چند روز در هفته می توان زمینه استفاده بهتر مردم را فراهم نمود.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات‌ نخعی مدیر‌ کل فرودگاه های استان کرمان، حمید صالحی مسئول فرودگاه رفسنجان و رئیس هیئت مدیره فرودگاه‌های کشور برای تلاش در راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان قدردانی شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان