نخعی مدیر کل فرودگاههای استان کرمان:

برای تداوم و افزایش پروازهای فرودگاه در مسیرهای مختلف، نیاز به حمایت مسئولین شهرستان و آژانس های هوایی داریم

  • شناسه خبر: 16065
برای تداوم و افزایش پروازهای فرودگاه در مسیرهای مختلف، نیاز به حمایت مسئولین شهرستان و آژانس های هوایی داریم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” پروازهای فرودگاه رفسنجان عصر امروز با حضور مدیر کل فرودگاههای استان کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار و مسئولین شهرستان آغاز شد. مهندس نخعی مدیر کل فرودگاههای استان کرمان در این مراسم گفت: با توجه به پتانسیل های بالقوه در این شهرستان از جمله معادن عظیم مس، کشاورزی و مراکز […]

خانه » آخرین اخبار » برای تداوم و افزایش پروازهای فرودگاه در مسیرهای مختلف، نیاز به حمایت مسئولین شهرستان و آژانس های هوایی داریم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” پروازهای فرودگاه رفسنجان عصر امروز با حضور مدیر کل فرودگاههای استان کرمان، نماینده مردم رفسنجان و انار و مسئولین شهرستان آغاز شد.

مهندس نخعی مدیر کل فرودگاههای استان کرمان در این مراسم گفت: با توجه به پتانسیل های بالقوه در این شهرستان از جمله معادن عظیم مس، کشاورزی و مراکز علمی _ پژوهشی و دانشگاهی، لزوم برقراری مجدد پروازهای فرودگاه رفسنجان صورت گرفت.

وی اظهار داشت: فرودگاه رفسنجان در سال ۱۳۷۰-۱۳۶۹ افتتاح و در سال ۱۳۸۷ به علت مشکلی که در عوامل پرواز وجود داشت، این باند عملیات بهسازی را با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان شروع و در بهمن ماه ۱۳۹۰ به دست ریاست جمهور افتتاح گردید.

مدیر کل فرودگاههای استان کرمان افزود: در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۱ روشنایی و بهسازی عوامل پروازی و نصب دو دستگاه ژنراتول با قدرت ۳۶۰ برای آماده بودن زیر ساخت های فرودگاه رفسنجان انجام شد که با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: بعد از اتمام بهسازی و همچنین اجرای روشنایی و ژنرال های برق اظطراری فرودگاه با تلاش مسئولین شهرستان و مدیر عامل فرودگاههای کشور نسبت به برقراری مجدد پروازها صورت گرفت.

مهندس نخعی خاطر نشان کرد: امروز با پروازهای برنامه ای در هفته، دو پرواز شنبه و چهارشنبه در حال انجام است و برای تداوم و افزایش این پروازها در مسیرهای مختلف، نیاز به حمایت مسئولین شهرستان و آژانس های هوایی داریم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان