پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

در دولت تدبیر ، فرصتی برای پرداختن به حاشیه ها نداریم

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب روز گذشته در جلسه معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش رفسنجان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ماهها بود بر اساس قانون به این فکر بودیک که یک گزینه ای از جمع آموزش و پرورش شهر رفسنجان انتخاب شود تا مدیریت آن را بر عهده بگیرد پیشنهادات زیاید انجام شد و به استان ارائه گردید، تاکید بر نیروی بومی بود و این امر محقق شد.
وی افزود: انسان زمانی که مسئولیتی را به عهده میگیرد حاشیه های زیادی به سراغش خواهد امد که باید در مقابل انها بی توجه بود، ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دولت تدبیر و امید، فرصتی برای پرداختن به حاشیه ها و حاشیه سازی ها نداریم.
اسکندری گفت: سعی داشته باشید به اموری که براساس قانون به شما سپرده شده ، عمل کنید و به حاشیه ها نپردازید.
وی خطاب به رئیس جدید اداره آموزش و پرورش بیان داشت: شما یک مدیر بومی هستید ، به گونه ای عمل کنید که وقتی از اموزش و پرورش رفتید بتوانید در سطح اموزش و پرورش شهر و حتی استان نیز مدیر صادر کنید. ساماندهی و تربیت نیروی مورد نیاز شهر رفسنجان می تواند کمک بسیار خوبی برای اداره کل اموزش و پرورش استان و کشور باشد.
فرماندار رفسنجان اظهار داشت: نیروهای متعهد ،با سابقه، از خانواده های ایثارگران وتحصیل کرده ای را داریم که سرمایه های خوبی هستند که باید به انها بها داده شود.

وی تصریح کرد: در این جمع سهم خانم ها که درصد قابل توجهی از شهر و جامعه مدیریت اموزش و پرورش را تشکیل می دهند نباید فراموش شود و باید بحث واگذاری مدیریت به خانم ها را طبق گفته دکتر روحانی به عمل تبدیل کنیم .
اسکندری گفت: نیروهای نخبه بسیار خوبی در شهر وجود دارد که رتبه های برتر کشوری و جهانی داشتند.این بخش باید مورد متوجه جدی مدیران قرار گیرد.

خروج از نسخه موبایل