‏موفقیت دانشگاه ولی عصر در چهارمین همایش ملی رویش

  • شناسه خبر: 15948
‏موفقیت دانشگاه ولی عصر در چهارمین همایش ملی رویش

به گزارش “خانه خشتی” چهارمین هماییش ملی رویش (ویژه دستاوردهای کانون‏های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‏های سراسر کشور) در تاریخ‏های ۶، ۷ و ۸ اسفندماه ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد. مراسم افتتاحیه این همایش در تاریخ ۶ اسفندماه و با حضور دکتر جلیل دارا (مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و جمعی از مسئولین […]

خانه » آخرین اخبار » ‏موفقیت دانشگاه ولی عصر در چهارمین همایش ملی رویش

به گزارش “خانه خشتی” چهارمین هماییش ملی رویش (ویژه دستاوردهای کانون‏های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه‏های سراسر کشور) در تاریخ‏های ۶، ۷ و ۸ اسفندماه ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد. مراسم افتتاحیه این همایش در تاریخ ۶ اسفندماه و با حضور دکتر جلیل دارا (مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران همایش چهارم برگزار شد.

طی ۲ روز برگزاری این همایش، بازدیدکنندگان زیادی از این غرفه ها به خصوص غرفه دانشگاه ولی عصر(عج) بازدید نمودند.

در تاریخ ۸ اسفندماه  نیزآیین اختتامیه این همایش با حضور دکتر خواجه سروی (معاون فرهنگی و اجتماعلی وزارت علوم)، دکتر رنجبرکریمی (رئیس دانشگاه و جمعی از دانشجویان دانشگاه در سالن مولانا این دانشگاه برگزار شد و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این مراسم  بسیارخوش درخشید. وتوانست با دریافت چهار تندیس یکی از پرافتخارترین دانشگاه‏ ها در دریافت تندیس همایش شود .  کانون خبر به عنوان کانون برتر در حوزه فضای مجازی، کانون قابل تقدیر در حوزه خبر و رسانه و دبیر یرشورای هماهنگی کانون ها دانشگاه ولی عصر(عج) به عنوان دبیرشورای هماهنگی برتر منطقه ۵ انتخاب شد که دریافت ۳ تندیس توسط یک کانون، در نوع خود در سراسر کشور بی نظیر بود.

همچنین انتخاب کانون افسران جوان جنگ نرم به عنوان کانون قابل تقدیر در حوزه جنگ نرم از دیگر افتخارآفرینی کانون های فرهنگی دانشگاه ولی عصر(عج) بود. این کانون با برنامه ریزی دقیق و منظم و با ارائه برنامه های متناسب با حوزه کاری خود توانست در میان کانون های مربوط به این حوزه، شایسته تقدیر شود.

منبع

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان