رفسنجان بیشترین جمعیت کارگری را در خود جای داده است

  • شناسه خبر: 159394
رفسنجان بیشترین جمعیت کارگری را در خود جای داده است

فرماندار رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان به واسطه ی بزرگترین معدن روباز جهان و همچنین کارگران فصلی در فصل برداشت پسته دارای بیشترین جمعیت کارگری در استان است.

خانه » اجتماعی » رفسنجان بیشترین جمعیت کارگری را در خود جای داده است

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب در آیین افتتاحیه کارگزاری ۲۶۳ تامین اجتماعی رفسنجان که روز گذشته با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد با تسلیت  شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک دهه فجر اظهار داشت :رفسنجان با ۳۲۰ هزار نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال ۹۰ و قریب به ۶۱ هزار نفر اتباع بیگانه یکی از شهرهای استان است که  بیشترین جمعیت کارگری را در خود جای داده است .

وی بیان داشت :بزرگترین معدن روباز جهان در این شهرستان وجود دارد و همچنین کارگران فصلی زیادی در فصل برداشت پسته در این شهرستان حضور می یابند

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ما در این شهرستان بیمارستان تامین اجتماعی که بتواند خدمات تامین اجتماعی را ارائه دهد نداریم تصریح کرد :کلنگ زنی پلی کلینیک تامین اجتماعی که قرار بود در دهه فجر امسال انجام شود به بعد از این دهه موکول شد.

وی تصریح کرد :۳۶ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد که بیش از ۱۰۰ هزار خانوار را در بر می گیرد .

با کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان،مردم رضایتمندی بیشتری را از این مجموعه خواهند داشت

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز از افتتاح کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان به عنوان یک رویداد خوب یاد کرد و  اظهار داشت : با افتتاح این مجموعه خدمات سازمان تامین اجتماعی به مردم راحتر و سریعتر انجام می گیرد که آن بستگی به نگاه ها دارد .

وی بیان داشت :اگر نگاه ها در بالاها باز باشد و و نگاه خدمت باشد طبیعی است که در پایین دست هم همان نگاه ها اعمال می شود و رضایتمندی در حد مطلوب ایجاد می شود ولی اگر نگاه در بالا بسته باشد کار تخصصی انجام نگیرد گرفتاریهای برای استان ها و شهرستانها به وجود می آید .

امام جمعه رفسنجان ضمن اظهار رضایت مردم از تامین اجتماعی در سالهای اخیر گفت :میزان رضایتمندی در ۴ سال اخیر بالا بوده است این به دلیل این است که مدیریت و کارمندان این مجموعه ها در راس، خدمت می کنند .

وی تصریح کرد :رفسنجان در مجموع با وجود نداشتن درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی ،نارضایتی نداشته ایم با کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان،مردم رضایتمندی بیشتری را از این مجموعه خواهند داشت .

رمضانی پور افزود:امکانات و زمین برای ایجاد پلی کلینیک تامین اجتماعی  برای شهرستان فراهم شده است ضرورت دارد مسئولین بالادستی در ایجاد این پلی کلینیک قول مساعد را بدهند  .

 

 

 

 

برچسب ها:
جمعیت کارگری رفسنجان فرماندار رفسنجان کارگزاری بیمه تامین اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان