افتتاح ساختمان جدید و نمایشگاه انقلاب و دست سازهای دانش آموزان دبیرستان مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 159205
افتتاح ساختمان جدید و نمایشگاه انقلاب و دست سازهای دانش آموزان دبیرستان مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان جدید دبیرستان پسرانه علوی رفسنجان با حضور معاون متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح و نمایشگاه انقلاب و دست سازهای دانش آموزان این مدرسه راه اندازی شد.

خانه » رفسنجان » افتتاح ساختمان جدید و نمایشگاه انقلاب و دست سازهای دانش آموزان دبیرستان مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور حبیب اللهی معاون متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین رفسنجان ساختمان جدید دبیرستان پسرانه علوی رفسنجان و نمایشگاه انقلاب و دست سازهای دانش آموزان این مدرسه افتتاح شد.

ریاحی مدیر مجتمع علوی رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: مدرسه علوی در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد و اکنون به لطف الهی ۲۶۴۰ دانش آموز در این مجموعه تحصیل میکنند و ۳۶۴ نفر مشغول به کار هستند.
وی افزود:کل اموال این مجموعه به صورت خیریه است و اگر روزی هیئت امنا خواستند مجموعه را تغییر دهند باید کل اموال را به آستان قدس رضوی تحویل دهند.
ریاحی خاطر نشان کرد:قریب به ۱۵ هزار متر ساخت و ساز انجام شده است که مورد بهره برداری قرار گرفته و یک زمین دیگر وجود دارد که قرار است در آن هنرستان ساخته شود که در بحث فناوری و کار دانش کارساز باشد.
وی عنوان داشت:سالن مطالعه در مدرسه دخترانه و پسرانه وحود دارد که تا ساعت ۹ شب باز است و دانش اموزان میتوانند در آنجا مطالعه میکنند.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان دست سازه های دانش اموزان مجتمع علوی رفسنجان نمایشگاه انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان