با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ؛

کلنگ پروژه ۴۸ واحدی مسکن سرپناه مهر رفسنجان‌ زده شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 158660
کلنگ پروژه ۴۸ واحدی مسکن سرپناه مهر رفسنجان‌ زده شد / تصاویر

با حضور معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی کلنگ پروژه ۴۸ واحدی مسکن سرپناه مهر رفسنجان‌ بر زمین زده شد.

خانه » رفسنجان » کلنگ پروژه ۴۸ واحدی مسکن سرپناه مهر رفسنجان‌ زده شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، در سفر نیمروزه ی علی نبیان معاون وزیر و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی به رفسنجان عصر امروز با حضور احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان ، کلنگ پروژه ۴۸ واحدی مسکن سرپناه مهر رفسنجان‌ با مساحت ۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع بر زمین زده شد.

علی نبیان‌ معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ی این مراسم با اشاره به اینکه در راستای منویات‌ رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ساخت مسکن مهر مجددا در دستور کار دولت قرار گرفت افزود: تلاش می شود تا مسکن های مهری که در سطح کشور مشکلات حقوقی ندارد تا پایان سال ۹۸ تکمیل شوند.

وی بیان کرد: ساخت مسکن های مهر جدید در دستور کار است و در این راستا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد.

نبیان گفت: از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید و ۱۰۰ هزار واحد دیگر در مجموعه بازآفرینی شهری جدید و ۱۰۰ هزار واحد دیگر نیز توسط بنیاد مسکن و انقلاب ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است که تلاش ها در این راستا به این نتیجه برسد که شاهد این باشیم مردم در محیطی ایمن سرپناه بگیرند و در جای جای ایران و استان ولایتمدار کرمان و شهرستان رفسنجان مسکن های مقاوم و بااستحکام ساخته شود.

عکس ؛ امین قاسمیان 

برچسب ها:
رفسنجان مسکن مهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان