مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

  • شناسه خبر: 158589
مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

بنا بر اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان رفسنجان ، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان از ساعت ۹و ۳۰ دقیقه از میدان علی ابن ابیطالب(ع) به سمت میدان شهداء برگزار می گردد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

به گزارش خانه خشتی ، جلسه ستاد  هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان رفسنجان روز گذشته در دفتر فرماندار برگزار شد.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور امام جمعه در این جلسه اظهار داشت: در این ایام توجه به مدارس طی یک برنامه زمان‌بندی انجام شود فضای سنگین جنگ روانی و تبلیغاتی بیشتر سمت نوجوانان و دانش آموزان می‌رود و مطالبی که در خور فهم این سنین باشد باید مطرح شود تا بپذیرند.
وی بیان داشت: جوانان و نوجوانان نسبت به پذیرش مطلب حق به ویژه با جلسه پرسش و پاسخ روحیه بالایی دارند و اثر پذیر هستند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه ادارات خانواده‌های خود را در یک جلسه‌ای جمع کنند و تبیین انقلاب اسلامی صورت گیرد، ادامه داد: همچنین مسؤولان و کارکنان ادارات در این مدت خدمت بهتری ارائه دهند تا مردم احساس کنند این انقلاب که به سن بلوغ خود رسیده خدمات ارزشمندی از سوی مسئولانش انجام می‌شود.
وی دیدار با خانواده شهدا به صورت تیمی و گروهی در ایام‌الله دهه‌فجر را مهم دانست و گفت: مبنای کار خانواده‌هایی باشد که هنوز به دیدارشان نرفتیم همچنین جانبازان و ایثارگران در این دیدارها گنجانده شوند از طرفی بسیج هم با کارآمدی بالایی که دارد زمینه‌ساز شود در مناطق مختلف مجالس برگزار کنند هر چه بتوانیم بر این ایام عظمت ببخشیم ارزش دارد.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: مبدا راهپیمایی ۲۲ بهمن میدان علی‌بن ابیطالب(ع) و مقصد میدان شهداست.

برچسب ها:
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان