نماینده مردم رفسنجان و انار مطرح کرد:

رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است

  • شناسه خبر: 158337
رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفسنجان با وجود ۳۴ حلقه چاه غیر مجاز دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور می باشد.

خانه » اجتماعی » رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است

به گزارش خانه خشتی ، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در نشست خبری در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب مس در جمع خبرنگاران به سؤالات آنها پاسخ داد.
انارکی محمدی در پاسخ به سوالی در مورد تعیین رئیس آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: برای مشخص شدن رئیس آموزش و پرورش رفسنجان اسامی چند نفر از فرهنگیان شهر به مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است و قول داده اند تا پایان این هفته، جواب استعلام ها را خواهند داد و رئیس آموزش و پرورش معرفی می شود.
وی در پاسخ به سوالی در مورد ساماندهی افاغنه با اشاره به وجود بیش از ۷۰ هزار تبعه افغانی و معضلات و مشکلات آنها در این شهرستان گفت: ۱۶ شهرستان کشور مهمانشهر دارند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند در رابطه با آن طرحی در کشور دنبال می‌شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مورد استانی‌شدن انتخابات خاطر نشان کرد: استانی شدن انتخابات در صورتی خوب است که همه زیرساخت‌ها فراهم باشد که دو فوریت این طرح رای آورده و جزئیات آن هنوز شروع نشده است اما آنچه در این طرح مهم است فعالیت احزاب به صورت استانی است احزاب ما ضعیف هستند ما حزب قوی در استان نداریم.
وی در مورد سوال حذف چهار صفر از پول ملی که مطرح شد آن را در بعد روانی، تورم و ارزش پول ملی اثرگذار دانست و گفت: الان شاید موقع مناسبی برای این کار هزینه‌ بر نبود اما در مجموع موافق آن هستیم.
انارکی محمدی در پاسخ به سئوالی در مورد فروش اموال غیر منقول شرکت تعاونی پسته بیان داشت: شرکت پسته رفسنجان تابع قوانین شرکت‌های تعاونی است و تصمیم‌گیری‌ها در آن بر اساس نظر مجمع عمومی است و فروش اموال برای بهینه‌سازی می باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیتهای اجتماعی مس، فعالیت های فرهنگی است گفت: توقع داریم بیش از این به بخش فرهنگی توجه شود، با همه زحماتی که درمجتمع مس و روابط عمومی مس سرچشمه کشیده می شود قطعا انتظار می رود که به مسائل فرهنگی توجه ویژه شود زیرا نیاز مردم است و آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.
وی ادامه داد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری جشن ها، مراسم های مذهبی، مراسمات کشوری، بخش های آموزشی پژوهشی و… فعالیت های خوبی را انجام می دهد.
نماینده مردم رفسنجان و انار با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنیم، تا در بخش فرهنگی شهر بیش از این کار شود عنوان کرد: از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه توقع داریم که به خانه مطبوعات رفسنجان توجه ویژه ای داشته باشد، به خبرنگاران، هفته نامه ها، روزنامه نگاران و حتی در بحث چاپ به نشریات کمک شود، زیرا خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، باید کمک شود تا خانه مطبوعات قوی و فعالی داشته باشیم.

برچسب ها:
پسته رفسنجان چاه غیر مجاز چاه موتور کشاورزی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    متاسفانه این آمار صحیح نیست قسمت عمده دشت رفسنجان و انار از سال 1365 ممنوعه بوده است و حفر پاه در این مناطق غیر مجاز ،عدد 34 حلقه چاه غیر مجاز چه مستندی دارد؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان