به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار ؛

پرستاران در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 158082
پرستاران در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار طی مراسمی با حضور مسئولین از پرستاران در رفسنجان تجلیل بعمل آمد.

خانه » اجتماعی » پرستاران در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، دکتر اسماعیلی رئیس  و دکتر میرزابیگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و جعمی از کادر درمانی و پرستاران این دانشگاه مراسم جشنی به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت مقام پرستار در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد و پرستاران نمونه سال ۹۷ در آیین تجلیل شدند.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم با تبریک این روز بر جامعه تلاشگر پرستاری شهرستان رفسنجان اظهار داشت :پرستاری در اسلام ارزش بالایی دارد و  مختص به جسم نیست بلکه در روح و قلب هم می باشد .

وی تصریح کرد :کار مهم را شما پرستاران انجام می دهید ،درصد رضایتمندی مردم از بیمارستان را پرستاران بالا می برید .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :عملکرد شما مهم است و بیمار توسط مراقبت های پرستاران درمان می شود .

وی افزود :برای پرستار جایگاه و هویت شخص بیمار مهم نیست با مهربانیها و محبت های مضاعفی که به همه بیماران دارید بیمار درمان می شود .

رمضانی پوربا اشاره به اینکه پرستاری در واقع پرستاری از روح و روان و دلهای افراد است گفت :پرستاران خدمت را برای خدا انجام می دهند شایسته است که شما بر شغل خود افتخار کنید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم استفاده از برخی رشته های دانشگاهی خاطرنشان کرد:بچه های ما از یک طرف حقشان است از اینکه مطالبه شغل داشته باشند از جهت دیگر باید این خوسته به حق به درستی مطرح شود تا برای دشمنان و منافین انقلاب دست مایه سوء استفاده نشود.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد :امر آموزش و پزشکی سخت است و مشکلات خاص خود را دارد امیدواریم دولت بتواند گرفتاریهای بزرگ پزشکی ،درمانی و بهداشتی را حل نماید .

گفتنی است به گفته ی نجمه غلامحسینی مسئول اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نزدیک به هزار پرستار در چهار مرکز درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)، زایشگاه نیک نفس ، بیمارستان مرحوم مرادی رفسنجان و بیمارستان حضرت ولیعصر انار و همچنین در بخش های فوریتهای پزشکی و بهداشت مشغول به انجام وظیفه هستند.

برچسب ها:
بیمارستان رفسنجان پرستاران پرستاران در رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز پرستار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان