رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد :

القا ناامیدی خیانت به کشور است

  • شناسه خبر: 158072
القا ناامیدی خیانت به کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت : القا کردن ناامیدی به جامعه نوعی خیانت به کشور است وتبعات اجتماعی زیادی به همراه خواهد داشت .

خانه » اجتماعی » القا ناامیدی خیانت به کشور است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام علی هاشمیان در مراسم گرامیداشت روز رفسنجان که روز گذشته در دبستان حکمت شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد به جایگاه اصلی شهر رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت : با وحدت و همدلی که در شهر وجود دارد جایگاه واقعی رفسنجان را در ایران و عرصه های بین المللی پیدا خواهیم کرد .

وی بیان داشت :رفسنجان در دوران قبل و بعد از انقلاب جزو اولین های کشور بود و اینکه رفسنجان را قم ثانی لقب داده اند برای این است که بعد از قم فعالیتها و حرکتهای انقلابی در این شهر صورت گرفته است .

رئیس شورای شهر رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام مرحوم حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان و حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی تصریح کرد :کمک های مردمی در رفسنجان مثال زدنی بود اولین شهید انقلاب در منطقه جنوب شرق، شهید انصاری از رفسنجان بود.

وی افزود :حرکت های انقلابی مردم رفسنجان در زمانیکه بحث اعدام امام راحل مطرح شد که نهایتا منجر به شهید شدن تعدادی از مردم شد زبانزد تمام کشورهای جهان است .

حجت الاسلام هاشمیان با بیان اینکه رفسنجان از لحاظ فکر و اندیشه شهر کوچکی نیست گفت :در زمان جنگ موفق ترین گردان ها از جمله ۴۱۰ ،۴۲۱ که خط شکن بودند از رفسنجان شکل گرفته بود .

وی خاطرنشان کرد :به جرات می توان گفت از نظر خدمات و کمک خیرین ما رتبه اول کشور را داریم .

رئیس شورای اسلامی شهرستان عنوان داشت : این موضوع که بزرگترین جنگل مصنوعی پسته کشور در شهری کوچکی مانند رفسنجان شکل گیرد این نشان از همت مردم آن شهر دارد .

وی ادامه داد :اقتصاد کشور بعد از نفت با پسته در دنیا حرف اول را می زد، از نظر فرهنگی و سیاسی، رفسنجان مشهور است و حرکتهای مردم رفسنجان در قبل و بعد از انقلاب این شهر را نسبت به سایر شهرهای کشور شاخص جلوه می دهد .

حجت الاسلام هاشمیان با انتقاد از برخی تریبون ها در جهت ناامید کردن مردم اذعان داشت : القا کردن ناامیدی به جامعه نوعی خیانت به کشور است وتبعات اجتماعی زیادی به همراه خواهد داشت .

وی افزود :ایرادات همه جا وجود دارد باید سعی کنیم در کنار همدلی و اتحاد در جهت رفع مشکلات و ایرادات قدم برداریم .

هاشمیان گفت :همه ما از یک خانواده ،ایرانی و انقلابی هستیم باید بذر امید را در دل جوانان این مرز و بوم کاشت و با ایجاد روحیه امیدواری به توسعه شهرمان فکر کنیم .

برچسب ها:
القا ناامیدی انقلاب رئیس شورای شهر رفسنجان روز رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان