نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد:

بیمارستان چشم پزشکی در رفسنجان تعیین تکلیف شود

  • شناسه خبر: 157631
بیمارستان چشم پزشکی در رفسنجان تعیین تکلیف شود

نماینده مردم رفسنجان گفت: مردم انتظار دارند که بیمارستان چشم پزشکی که بلاتکلیف مانده است ساخته شود این بیمارستان همان اول وقف چشم پزشکی بوده است که بهتر است تکلیف آن مشخص شود واین برای نظام خوب نیست.

خانه » اجتماعی » بیمارستان چشم پزشکی در رفسنجان تعیین تکلیف شود

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در آیین افتتاحیه سالن امدادی , فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضوررئیس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار داشت: دو شاهراه جاده ای غرب و شرق کشور از شهرستان رفسنجان می گذرد که به طور میانگین در روز ۱۸ هزار ترافیک از این مسیرها انجام میگیرد .
وی افزود:در سال گذشته هلال احمر استان کرمان بیش از ۸ میلیارد برای کرمانشاه کمک کرد و بیش از ۱۱ میلیون هزینه ی بیش از ۲۵۰۰ زلزله ای است که در استان کرمان اتفاق افتاد و این نشانه از حضور همه ی فعالان هلال احمر است.

انارکی عنوان کرد:امروز هر جایی که از املاک وقفی خشک شده است نشان دادیم و به دلیل بوروکراسی معتل مانده اند، و انتظار می رود که در راستای نیت واقف هزینه شود بیایید کمک کنید آنچه که نظر واقف است را انجام دهیم و با همکاری یکدیگر مشکلات را حل کنیم.
نماینده رفسنجان همچنین خاطر نشان کرد:یکی از بارز ترین فعالیت های ما این است که ما اولین امنیت ساز وقف هستیم و بیشترین موقوفات هلال احمر را در رفسنجان داریم.
انارکی مطرح کرد:مردم انتظار دارند که بیمارستان چشم پزشکی که بلاتکلیف مانده است ساخته شود این بیمارستان همان اول وقف چشم پزشکی بوده است که بهتر است تکلیف آن مشخص شود واین برای نظام خوب نیست.

برچسب ها:
بیمارستان چشم پزشکی بیمارستان رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان موقوفه شفیعی هلال احمر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان