امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد:

فتنه گران ۸۸ حرمت امام حسین(ع) را زیرپا گذاشتند / تغییر نام مجموعه ورزشی ۹دی به صلاح نیست

  • شناسه خبر: 157307
فتنه گران ۸۸ حرمت امام حسین(ع) را زیرپا گذاشتند / تغییر نام مجموعه ورزشی ۹دی به صلاح نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: در سال ۸۸ و در ایام عاشورا و عزاداری سالار شهیدان فتنه گران و آشوبگران منافق صفت با همراهی منافقین و بهائیت حرمت امام حسین(ع) را زیر پا گذاشتند.

خانه » سیاسی » فتنه گران ۸۸ حرمت امام حسین(ع) را زیرپا گذاشتند / تغییر نام مجموعه ورزشی ۹دی به صلاح نیست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان که با محوریت حماسه ۹ دی در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت  و میثاق به ولایت در سال ۸۸ بصورت یک حرکت کاملا مردمی رقم خورد .

وی افزود: در سال ۸۸ و در ایام عاشورا و عزاداری سالار شهیدان، فتنه گران و آشوبگران منافق صفت با همراهی منافقین و بهائیت حرمت امام حسین(ع) را زیر پا گذاشتند و با حمله به مساجد و پایگاههای بسیج دست به تخریب اموال عمومی و توهین به قران و مساجد زدند و آسیب های فراوان وارد کردند.

رمضانی پور گفت: مردم اینچنین وحشی گری هایی را مشاهده کردند و بصورت خودکار به میدان آمدند و در آن جمعیت ۴۰ میلیونی در ۹ دی ۸۸ ، مردم رفسنجان نیز همراهی کردند.

وی با بیان اینکه اهمیت حماسه ۹ دی بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: در رفسنجانی میدانی به نام این روز نامگذاری شده است و مجموعه ورزشی ۹ دی که کلنگ ان به نام ۹ دی زده شده بود نیز چندی پیش با حضور وزیر محترم ورزش افتتاح شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان گفت: گرچه به اشتباه اعلام شد که این مجموعه به نام دیگری نامگذاری می شود اما تمامی پارچه نوشته ها و برنامه ریزی های ان روز به نام ۹ دی انجام شده بود.

رمضانی پور ادامه داد: مجموعه های ورزشی دیگری در شهرستان وجود دارد که می تواند به نام شهدا و سرداران شهید نامگذاری شود و این به صلاح نیست که سالن ورزشی ۹ دی تغییر نام داده شود.

امام جمعه رفسنجان به دیدار اخیر خود با اعضای تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: یکی از انتقادات که به شورای فرهنگ عمومی شهرستان وارد شد این بود که این شورا تاثیر گذار و عملکرد آن ملموس نیست، مقداری حق می دهیم به آنان و شورای فرهنگ عمومی شهرستان می تواند تاثیرگذارتر باشد.

ایمان محمدآبادی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان رسانه ی مشخصی ندارد و عملکرد مناسبی که این شورا در سال گذشته از جمله مباحث خانواده و کاهش طلاق داشته است اطلاع رسانی نشده است.

وی افزود: یکی از برنامه های شورای فرهنگ عمومی ایجاد یک رسانه باشد تا مصوبات شورا را بصورت صحیح و دقیق مطرح نماید.

محمد آبادی گفت: ادارات شهرستان موظف هستند یک نفر را به عنوان کارشناس به شورای فرهنگ عمومی معرفی نمایند تا در طول سال پیگیری ها از طریق کارشناسان صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید تجمع حماسه ۹ دی با هماهنگی ارگان های مختلف شهرستان از ساعت ۹:۳۰ در محل میدان ابراهیم و با سخنرانی حجت الاسلام پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان برگزار گردد.

 

برچسب ها:
9دی امام جمعه رفسنجان شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان فتنه فتنه88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان