عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 157221
عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در رفسنجان / تصاویر

مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) طی مراسمی با حضور مسئولین گلزار شهدای رفسنجام عطرافشانی شد و از خانواده های معظم شهدای مدافع تجلیل بعمل آمد.

خانه » فرهنگی مذهبی » عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با هماهنگی سرپرستی و شورای خودگردان مهمانشهر رفسنجان آیین عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان با حضور امام جمعه رفسنجان، معاون مدیر کل اتباع امور مهاجرین استانداری کرمان و جمعی از دیگر مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

به گفته ی حمید معاذاللهی سرپرست مهمانشهر رفسنجان این مراسم برای اولین بار و به پینشهاد ساکنین مهمانشهر، خانواده های شهدا و رزمندگان تیپ فاطمیون برای نزدیکی و همدلی ساکنین مهمانشهر با مردم شهرستان رفسنجان برگزار شده است.

سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و معاون مدیر کل امور اتباع استانداری، قرائت دکلمه توسط فاطمه محمدی فرزند مدافع حرم، اجرای سرود توسط فرزندان مهاجرین ساکن در مهمانشهر و خاطره گویی از شهدا توسط حجت الاسلام انوری امام جماعت مهمانشهر از جمله برنامه های این مراسم بود.

اثنی عشری معاون مدیر کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استانداری کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم اظهارداشت:امروز مایه مباهات است که رزمندگان و خانواده های شهدای ایرانی در دفاع از ارزش های نظام و اسلام کنار هم قرار گرفتند .

وی بیان داشت :شیرین ترین مرگ شهادت است که هیچگاه کهنه نمی شود، ارزش زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از خود شهادت کمتر نیست.

اثنی عشری بیان داشت :ارج نهادن به مقام شهادت کمتر کاری است که ما میتوانیم انجام دهیم پایان زندگی همه مرگ است اما بهترین مرگ شهادت در راه خداست .

وی عنوان داشت :در آیات و روایت اسلامی به موضوع شهادت توصیه شده است به فرموده مقام معظم رهبری شهید در جامعه منشاء اثر و هدایت و تحول در زندگی انسانهاست .

این مسئول خاطرنشان کرد:امنیت امروز حاصل خون شهداست  که در راه اسلام از جان و مال خود گذشتند .

لازم به ذکر است این آیین با همکاری جوانان فعال مهمانشهر و شهرداری ، نیروی انتظامی و فرمانداری و بنیاد شهید شهرستان برپا شده است.

 

عکس از میلاد اسداللهی

 

برچسب ها:
تجلیل شهدای مدافع حرم عطرافشانی گلزاری شهدای رفسنجان مهمانشهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان