فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

اخذ مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا از گمرک رفسنجان

  • شناسه خبر: 157197
اخذ مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا از گمرک رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت : گمرک رفسنجان طی یکسال گذشته مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است و شهرستان رفسنجان تنها شهرستان در استان کرمان دارای مرز هوایی می باشد که به امر صادرات و واردات کمک شایانی خواهد شد .

خانه » اقتصادی » اخذ مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا از گمرک رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب در جلسه شورای استاندارد رفسنجان اظهار داشت :در بحث نیرو و ساختمان استاندارد باید زمینی از طرف  شهرداری  وشورای شهر برای این منظور در نظر گرفته شود .

وی بیان داشت : گمرک رفسنجان طی یکسال گذشته مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است و شهرستان رفسنجان تنها شهرستان در استان کرمان دارای مرز هوایی می باشد که به امر صادرات و واردات کمک شایانی خواهد شد .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :شهرستان رفسنجان ۹ استان کشور را سوخت رسانی می کند مخصوصا شهرهایی مانند قم و مشهد را از نظر سوخت خدمت رسانی می کنیم و در این زمنیه اقدامات لازم انجام می شود و یک لحظه توقف نداشتیم .

سربازپور رئیس اداره استاندارد شهرستان در ادامه جلسه بیان داشت :مصوبه اول این است برای حفظ امنیت شهروندان کلیه وسایل مستقر در پارکها و شهربازیهای ،پیش دبستانیها و خانه های بازی بایستی قبل از بهره برداری ، استانداردهای لازم را از شرکت مربوطه اخذ نموده و پیگیرهای لازم جهت تمدید اعتبار مجوز و بازدید و تمدید دوره ای از طرف دستگاه مجوز دریافت نماید .

وی افزود :بر موجب این مصوبات این دستگاه ها آموزش و پرورش ،شهرداری و بهزیستی و اداره اصناف و  اداره استاندارد رفسنجان هستند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان