جلسه آموزشی طرح ملی ۱۴۵۲ با حضور نویسنده طرح در رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 156680
جلسه آموزشی طرح ملی ۱۴۵۲ با حضور نویسنده طرح در رفسنجان برگزار شد / عکس

جلسه آموزشی توجیهی طرح ملی ۱۴۵۲ حفظ جز سی ام قرآن کریم با حضور حجت الاسلام علیرضا نجفی نویسنده طرح در سالن دبیرستان علامه حلی رفسنجان با حضور معاونان و مربیان پرورشی کل شهرستان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جلسه آموزشی طرح ملی ۱۴۵۲ با حضور نویسنده طرح در رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، به همت کارشناسی قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش و همکاری موسسه جامعه القرآن جلسه آموزشی توجیهی طرح ملی ۱۴۵۲ حفظ جز سی ام قرآن کریم با حضور حجت الاسلام علیرضا نجفی نویسنده طرح، روز گذشته در سالن دبیرستان علامه حلی رفسنجان با حضور ۳۰۰ نفر از معاونان و مربیان پرورشی و معلمان درس معارف و قرآن دوره ی اول و دوم متوسطه کل شهرستان برگزار شد.

این جلسه شامل بخش توجیهی با محوریت موضوع چرایی حفظ و معرفی اپلیکیشن های بشارت و چگونگی ثبت نام در این طرح بود و آموزش روش های حفظ به صورت عملی بود.
علیرضا نجفی مسئول آموزش جامعه القران بخش نوجوانان و بزرگسالان و مسئول محتوای طرح ۱۴۵۲ در حاشیه ی برگزاری این جلسه در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در خصوص اجرای طرح قرانی ۱۴۵۲ اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که انجام گرفت همه ی نهادها و ادارات پای کار امدند که طرح ۱۴۵۲ را بتوانیم در کل کشور اجرا کنیم.
وی افزود: هدف از این طرح فقط حفظ تخصصی قران نیست بلکه این است که بتوانیم قران را در سفره های مردم ببریم و همه ی مردم با توان های مختلف و فرصت های متفاوت بتوانند از این طرح استفاده کنند.
نجفی خاطر نشان کرد:برای اولین بار است که علاوه بر مشارکت نهاد ها این طرح با محتوای کامل شامل بودجه بندی ,مفاهیم قران ,کلیپ ها ,مدرسه حفظ و روش های حفظ قران و هرچه که برای حفظ قران نیاز باشد در این طرح وجود دارد.
وی عنوان داشت:هرشب سوالات پیامکی در اپلیکیشن و سامانه پیامکی همگام اموزش پرورش مطرح میشود که بتوانند در ازمون ها شرکت کنند همچنین تاریخ ازمون کتبی برای همه به جز دانش آموزان همزمان با سراسر کشور ۹ اسفند برگزار میشود و مدارس این ازمون را برای دانش اموزان به صورت شفاهی از ۱۸ اسفند ماه آغاز خواهند کرد.
نجفی در خصوص استقبال خوب مردم شهرستان رفسنجان از این طرح مطرح کرد: رفسنجان جز معدود شهرهایی است که در این سطح به صورت شهرستانی وارد شده و انتظار حضور این جمعیت را نداشتم نیت خالص و فرهنگ خوبی که در این شهر است توانسته مردم را پای سفره قران بیاورد و مطمئن هستم که امسال حافظان خوبی را تربیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه از ده حافظ کل قرآن کریم نیز با حضور اساتید تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها:
طرح ملی 1452
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان