رفسنجان و رفسنجانی را بیش از این خدشه دار نکنیم/ پشت پرده شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس/ ادامه اسطوره سوزی در رفسنجان؟

  • شناسه خبر: 156521
رفسنجان و رفسنجانی را بیش از این خدشه دار نکنیم/ پشت پرده شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس/ ادامه اسطوره سوزی در رفسنجان؟

پس از شکست سه بر دو مس رفسنجان در خانه خود مقابل نود ارومیه تعدادی اندک از تماشاگران حاضر در ورزشگاه به سرکردگی یکی از لیدرهای سابق این باشگاه به شعار حیا کن و رها کن بر علیه مدیرعامل این باشگاه پرداختند.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان و رفسنجانی را بیش از این خدشه دار نکنیم/ پشت پرده شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس/ ادامه اسطوره سوزی در رفسنجان؟

به گزارش “خانه خشتی” روز یکشنبه ۹۷/۰۹/۱۱ همانند چند ماه اخیر قصه تکراری بازی های خانگی دو فصل اخیر مس رفسنجان شروع و تعدادی از افراد از روی سکوها به شعار بر علیه بازیکنان تیم به صورت پراکنده پرداختند، با اینکه چند هفته ای از درگیری برخی از مربیان رده های سنی مس رفسنجان با احمد داودی نگذشته بود این بار یکی دیگر از این مربیان از دقیقه یک نیما علیپور دروازه بان جوان مسی ها را با الفاظ رکیک به باد انتقاد گرفت. نکته تاسف برانگیزی که حتی بسیاری از بازیکنان مس رفسنجان نیز در گفته های خود بارها به آن اعتراض داشته اند و استرس شدید ناشی از توهین های این افراد در ورزشگاه و فضای مجازی به خود و خانواده خود در بازی های خانگی را یکی از مهمترین دلایل عدم نتیجه گیری این تیم می دانند.

در حالی که در دیدار مقابل نود ارومیه، مس رفسنجان سه بر صفر از حریف خود عقب بود اما به مراتب فرصت های گلزنی بیشتری در اختیار داشت و در حالی که بازی به صورت یک طرفه جریان داشت و مسی های شکست سه بر صفر را به سه بر دو تیدیل کرده بودند و در اوج فشار حملات خود قرار داشتند، تحریک یکی از تماشاگران توسط برخی از افراد نزدیک به باشگاه مس رفسنجان باعث سر دادن شعار بی غیرت بر علیه بازیکنان و حیا کن و رها کن بر علیه مدیرعامل باشگاه شد!

دامنه این شعارها به پس از سوت پایان بازی نیز کشیده شد و درگیری لفظی برخی از افراد نزدیک به باشگاه با یکی دو نفر از بازیکنان تیم بزرگسالان و تجمع تعدادی از تماشاگران به سرکردگی یکی از لیدرهای سابق باشگاه مس رفسنجان موجبات سر دادن دوباره این شعارها شد! نکته تاسف برانگیز دیگر اینکه آن قدر رفتار این شخص عجیب و دور از انتظار و برنامه ریزی شده به نظر می رسید که حتی تعجب فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در ورزشگاه حضور داشت را به همراه داشت! هر چند که در گذشته نیز یکی دو نفر از بازیکنان مس در گفتگو با رسانه ها از درخواست مالی برخی از افراد به اصطلاح لیدر نزدیک به این باشگاه از خود خبر داده بودند! به هر حال این اقدام برنامه ریزی شده به اینجا نیز ختم نشد و یکی از سایت های خبری رفسنجان با تهیه کلیپی از این هواداران و لیدر مورد نظر اقدام به تهیه گزارشی با عنوان زشت ” فیلم لو رفته از بخور بخور در تیم مس” نمود و آن را روانه فضای مجازی کرد تا به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شود! عنوان نامناسب برای این فیلم و غیر طبیعی بودن آن وجهه نامناسب و دور از واقعیت از ورزش رفسنجان در سطح کشور را به نمایش گذاشت! این که در این فیلم کوتاه عده ای به شعار بر علیه مدیرعامل باشگاه نیز می پرداختند چندان جالب توجه نبود! به هر حال مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شخصیت شناخته شده ای در ورزش کشور و به خصوص استان کرمان می باشد، اینکه عده ای به خاطر منافع شخصی و به بهانه نتایج دور از انتظار این فصل مس رفسنجان، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان را که خود نیز از همین خاک و بوم پر افتخار رفسنجان می باشد را مورد آماج حملات بی رحمانه خود قرار دهند کار چندان درستی به نظر نمی رسد! به هر حال رفسنجان و رفسنجانی ها همیشه در کشور نام های بزرگ و قابل احترامی بوده اند و نشان دادن این نوع تصویر از ورزش و افراد حاضر در آن به بی رحم ترین شکل ممکن در سطح افکار عمومی چندان قابل قبول و مورد پسند نیست! در هر صورت چرایی این رفتارها از سوی برخی اشخاص از جمله برخی مربیان رده های سنی، تماشاگرنماها و نیز برخی از اصحاب رسانه مشخص نیست و اینکه چه اهدافی در پشت آن است بر بسیاری پوشیده می باشد.

با این حال تردیدی نیست که نتایج این فصل تیم فوتبال مس رفسنجان ضعیف و دور از انتظار بوده و جای هیچ گونه دفاعی باقی نگذاشته است! نتایجی که حتی دو تن از اسطوره های ورزش این شهر و استان را قربانی خود کرد! اما فراموش نکنیم حتی زمانی که تیم در رتبه ششم جدول بود باز این حواشی وجود داشت! در هر صورت اگر مشکل فنی بود پس چرا با آمدن سرمربی کروات نتایج بهتر نشد؟ به گواه بسیاری از کارشناسان تیم فوتبال مس امسال از نظر بازیکنان جزو تیم های پر مهره و قابل قبول می باشد! از لحاظ بودجه هم به نظر نمی رسد مشکلی برای این تیم وجود داشته باشد! پس عیب کار از کجاست؟ این سوالی است که ذهن بسیاری در رفسنجان را به خود جلب کرده است؟ حواشی؟ شاید جواب تمامی سوالات دو فصل اخیر این باشگاه همین یک کلمه باشد، کلمه ای که همه به نوعی از آن در مس رفسنجان یاد می کنند!

از سامره و علیزاده گرفته تا بازیکنان و رسانه ها و دیگران! حال چه کس یا کسانی مسبب این حواشی هستند خود جای بحث و بررسی و تامل فراوان دارد! به هر حال باید گفت متاسفانه حال این روزهای باشگاه مس رفسنجان اصلا خوب نیست و توصیف چرایی تمامی این اتفاقات و حواشی در یک گزارش چند صفحه ای نمی گنجد و به نظر می رسد آخرین تیر این حاشیه سازان بر صندلی مدیریتی و مدیرعامل جوان این باشگاه پس از کنار زدن چهره های سرشناسی چون علی سامره و علی علیزاده باشد. باید منتظر ماند و دید در نهایت سکوت مدیران رده بالای شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولین شهرستان رفسنجان در قبال این حاشیه سازان در باشگاه مس رفسنجان و اطراف آن چه خواهد بود! اما هر آنچه که باشد بهتر است یکبار برای همیشه به دنبال حل مسئله باشند و نه صورت مسئله! مشکل جای دیگری است! آنجا که حواشی است و آنان که حواشی را به وجود می آورند.

رفسنجان و رفسنجانی را بیش از این خدشه دار نکنیم/پشت پرده شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس/ ادامه اسطوره سوزی در رفسنجان؟

رفسنجان و رفسنجانی را بیش از این خدشه دار نکنیم/پشت پرده شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس/ ادامه اسطوره سوزی در رفسنجان؟

برچسب ها:
تماشاگران تیم فوتبال مس رفسنجان حواشی سامره شعارها بر علیه مدیرعامل باشگاه مس صنعت مس رفسنجان علیاده فوتبال رفسنجان لیدر مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عادل

    به نظر من اگر مدیریت یک باشگاه ورزشی پرطرفدار درست باشد اصلا این حواشی بوجود نمی آید . در دوران مدیریت قبل چرا این حواشی بوجود نمی آمد در آن سالها ورزشگاه تختی رفسنجان برای هر بازی پر از میشد و برای صعود می جنگید و در بازی آخر هم علیرغم بازماندن از صعود با آن حجم تماشاگر این حواشی وجود نداشت... و دیدیم که با تعویض سرمربی در این برهه هم مشکلی حل نشد و اشکال از مدیریت است...چرا مدیران شرکت مس آدمهای جدید و باتخصص و تجربه را انتخاب نمی کنند؟ چرا باید عمده بودجه ورزشی مس به کرمان برود؟ چرا وقتی مس سرچشمه مال رفسنجان است اما تیم مس کرمان داریم؟ و چرا گل گهر کرمان نداریم؟؟؟؟؟؟

    عادل

    به نظر من اگر مدیریت یک باشگاه ورزشی پرطرفدار درست باشد اصلا این حواشی بوجود نمی آید . در دوران مدیریت فبل چرا این حواشی بوجود نمی آمد در آن سالها ورزشگاه تختی رفسنجان برای هر بازی پر از تماشاگر میشد و برای صعود می جنگید و در بازی آخر هم علیرغم بازماندن از صعود با آن حجم تماشاگر این حواشی وجود نداشت...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان