سفر یک روزه ی معاون سازمان محیط زیست به قرق اختصاصی منصور آباد رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 156269
سفر یک روزه ی معاون سازمان محیط زیست به قرق اختصاصی منصور آباد رفسنجان / تصاویر

معاون سازمان محیط زیست به همراه جمعی از معاونین و خبرنگاران خبرگزاری ها روز گذشته از منطقه حفاظت شده منصور آباد رفسنجان بازدید کردند.

خانه » رفسنجان » سفر یک روزه ی معاون سازمان محیط زیست به قرق اختصاصی منصور آباد رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، اولین بازدید گروهی سازمان محیط زیست  با حضور خبرنگاران روز گذشته از قرق اختصاصی منصور آباد رفسنجان انجام شد.

ظهرابی معاون محیط طبیعی سازمان حفاطت محیط زیست با همراهی مدیر کل محیط زیست استان کرمان و جمعی از معاونین و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، ایسنا و فارس، شبکه خبر و روزنامه های ایران و شهروند سرزمین من با حضور در منطقه منصور آباد رفسنجان از نزدیک شرایط حیات وحش این منطقه را بررسی نمودند.

قربی رئیس اداره محیط زیست رفسنجان و جمعی از محیط بانان و اعضای گروه دوستداران طبیعت رفسنجان و همچنین جمعی از خبرنگاران رفسنجان در این سفر یک روزه حضور داشتند.

حضور در خانه های بوم گردی قیه منطقه راویز نیز بخشی از سفر معاون سازمان محیط زیست در رفسنجان بود.

حامد ابوالقاسمی مدیر عامل گروه دوستداران طبیعت رفسنجان هدف از این سفر را شفاف سازی روند فعالیت های قرق اختصاصی دانست و گفت: مدتی بود که یکسری اختلاف نظرهایی در زمینه فعالیت قرق ها و موضوع شکار وجود داشت و این سفر در این راستا انجام شد تا فعالیتها قرق ها از نزدیک دیده شود و حقانیت آنان و کارکرد و نظارت و صحت مطالب دیده شود.

وی افزود: قبل از این هم توسط نمایندگان کمیسیون های کشاورزی و منابع طبیعی سفری در راستای تنویر افکار عمومی  انجام شده این اولین سفر معاون سازمان محیط زیست به کرمان و رفسنجان است ، در این سفر درباره مشکلات منطقه گفت و گو شد سفری خوب بود و تاریخچه کلی منطقه در اختیار رسانه ها قرار داده شد.

ابوالقاسمی خاطر نشان کرد: امیدواریم این سفرها ادامه پیدا کند تا هرچه بیشتر فعالیت های قرق اختصاصی در راستای حفاظت از حیات وحش شفاف شود و دیگر گروه های مردمی نیز ترغیب شوند برای ادامه فعالیت در سایر مناطق کشور.

   

برچسب ها:
قرق اختصاصی قرق اختصاصی منصور آباد رفسنجان گروه دوستداران طبیعت رفسنجان منصور آباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان