مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری کرمان مطرح کرد :

دشمن شناسی و شناخت آفت های اجتماعی موضوع مهم روز است / ترویج و حفظ روحیه انقلابی و جهادی مهم است

  • شناسه خبر: 156258
دشمن شناسی و شناخت آفت های اجتماعی موضوع مهم روز است / ترویج و حفظ روحیه انقلابی و جهادی مهم است

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت : دشمن شناسی و شناخت آفت های اجتماعی موضوع مهم امروز است امروز اگر کسی یک شغل ایجاد کند، بهترین واقف و خیر است در حقیقت فرمانده اصلی در مقابله با جنگ روانی دشمن است

خانه » رفسنجان » دشمن شناسی و شناخت آفت های اجتماعی موضوع مهم روز است / ترویج و حفظ روحیه انقلابی و جهادی مهم است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری  در مراسم اختتامیه اشتغال جهادی،مهارت و همدلی که با حضورمدیرکل صندوق بیمه کارآفرینی امید و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده شهدا در حسینیه علی آباد شهر رفسنجان برگزار شد با اشاره بر اقتدار نظامی و دفاعی کشور اظهار داشت :ما از لحاظ نظامی و دفاعی علاوه بر ایجاد امنیت در داخل کشور به کشورهای اسلامی اطراف منطقه هم کمک می کنیم .

وی بیان داشت :همه دشمنان می دانند که از طریق نظامی نمی توانند با ما مقابله کنند لذا از طریق توطئه های مختلف وارد میدان شده اند .

ملانوری تصریح کرد :جنگ امروز دشمن ،جنگ روانی و تبلیغاتی است که مردم را تهدید می کند و بی اعتمادی را در نظام به وجود می آورد.

وی افزود :انچه که مهم است این است که فقط به فکر این نباشیم که جشن چهل سالگی انقلاب را بگیریم مهم این است که در کنار خدمات بزرگ نظام تهدیدات و چالش های نظام را هم بفهمیم و برای انها برنامه ریزی کنیم .

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمان خاطرنشان کرد :دانش،آگاهی و تلاش در استفاده از ظرفیت های جامعه برای توسعه کشور مهم است .

وی عنوان داشت : در حوزه الکترونیک باید تلاش کنیم ،فضای بین المللی در حوزه تجارت می تواند به کمک آمده و بسیاری از مشکلات را حل نماید. .

ملانوری گفت :کارشناسان بزرگ می گویند کشور ما کشوری مقتدر است ،اگر کشوری با امنیت داریم باید در سایه آن برای رفع مشکلات اقتصادی هم تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه امنیت نظام را مدیون شهدا هستیم گفت :روحیه انقلابی گری و خون شهدا باعث اقتدار و امنیت نظام است نسل امروز باید این موضوعات توجه کند .

ملانوری خاطرنشان کرد : کشور ایران بهترین موقعیت در حوزه گردشگری را دارد جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی زبانزد است ولی در این حوزه بسیار ضعیف عمل کردیم باید تسهیلات در این حوزه تقویت شود .

وی ادامه داد :اگر کشور برای امنیت پایدار تلاش کرده است باید در کنار آن اشتغال هم فعال شود .

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اذعان داشت :کشورافراد توانمند ، ظرفیت خوب و اقتدار پایدار دارد اگردر کنار آن دشمن و تهدیدات آن را نشناسیم دچار مشکل می شویم .

وی ادامه داد :گروهک منافین با پشتوانه های مالی عربستان و آمریکا جنگ روانی را مدیریت می کنند گروهی را بر علیه نظام تحریک می کنند شناخت در مقابله با شبکه های مجازی باید فعال شود .

ملانوری با اشاره به اینکه دشمن شناسی و شناخت آفت های اجتماعی  موضوع مهم امروز است گفت :امروز اگر کسی یک شغل ایجاد کند، بهترین واقف و خیر است در حقیقت فرمانده اصلی در مقابله با جنگ روانی دشمن است .

وی با بیان اینکه مقتدرین نیروی های ما کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند افزود :دشمنان در حوزه جنگ نرم شخصیت هر گروه و قشری را  هدف قرار داده این کار باعث بی اعتمادی و عدم پیشرفت در جامعه می شود .

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان اینکه برای درامد و معیشت مردم باید سرمایه گذاری کرد  گفت :تشویق ، ترویج وتبلیغ روحیه انقلابی و جهادی برای همه مخصوصا کارآفرینان مهم است .

 

 

 

 

برچسب ها:
اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی اشتغال روحیه انقلابی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مرتضی

    با توجه به سایت استانداری کرمان سمت آقای ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان می باشند و عنوان مدیر کل به نظر نادرست می باشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان