به مناسبت ولادت باسعادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت صورت گرفت ؛

دیدار خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا با علمای اهل سنت در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 155879
دیدار خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا با علمای اهل سنت در رفسنجان / عکس

جمعی از خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا (محفل فرزندان و رهروان شهدا ) به مناسبت ولادت باسعادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت با علمای اهل سنت در شهر رفسنجان دیدار کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » دیدار خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا با علمای اهل سنت در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، جمعی از خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا (محفل فرزندان و رهروان شهدا ) عصر امروز و روز گذشته به مناسبت ولادت باسعادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت با جمعی از علمای اهل سنت در شهر و مهمانشهر رفسنجان دیدار کردند.

ملا حسن سلطانی یکی از علمای اهل سنت مهمانشهر رفسنجان در این دیدار بیان داشت: ما مسلمین باید وحدت داشته باشیم اگر میخواهیم کفار راشکست بدهیم باید با وحدتخودمان را حفظ کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ما امت اسلامی اهل بیت پیامبر را دوست داریم. من چند سال پیش در جنگ با شوری بودم که شنیدم یک آخوند میخواهد در مقابل شاه انقلاب کند من نمیشناختمش اسمش را هم نمیدانستم ،فقط میدانستم یک اخوند است آنجا که بودم دعا کردم که پیروز شود چون امت اسلامی پیروز میشود .
ملا حسن گفت:  ما پدرمان اهل بیت پیامبر را دوست داشت سه پسر دارد که اسم انهارا اسامی پسران امام علی گذاشت:حسن،حسین،محمد حنفیه.
وی بیان داشت: من از خدا میخواهم اهل سنت و اهل شیعه متحد شوند تا وقتی متحد باشند همه چی دارند و تا وقتی متحد باشند بر کفار پیروز میشوند.

عکس از مسلم خیرخواه

 

برچسب ها:
خادمین هیات انقلابی میثاق باشهدا علمای اهل سنت هفته وحدت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پوریا

    سلام و خدا قوت خدمت بروبچه های هیات انقلابی میثاق با شهدا احسنت به شما امیدوارم در در همه ی عرصه ها موفق باشید و برنامه های مستمرتری در جهت وحدت شیعه و سنی داشته باشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان