به جهت کسب رتبه برتر کشوری و گواهینامه اهتمام به کیفیت در برنامه تعالی مدیریت مدرسه صورت گرفت؛

تقدیر از مدیر مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش / عکس

  • شناسه خبر: 155725
تقدیر از مدیر مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش / عکس

از مدیر مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان به جهت کسب رتبه برتر کشوری و گواهینامه اهتمام به کیفیت در برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تجلیل بعمل آمد.

خانه » فرهنگی مذهبی » تقدیر از مدیر مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش / عکس

به گزارش خانه خشتی ، طی مراسمی که شب گذشته با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و مدیر سابق و سرپرست اداره آموزش و پرورش رفسنجان و جمعی از دبیران طرح تعالی در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول برگزار شد از فریبا علی بیگی مدیر این مدرسه به جهت کسب رتبه برتر کشوری و گواهینامه اهتمام به کیفیت در برنامه تعالی مدیریت مدرسه تقدیر بعمل آمد.

محمد رضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: برزگترین دغدغه ما در مدرسه یاددهی و یادگیری است و این دغدغه زمانی موثر است که بتواند عملیاتی شود.

وی افزود: مایه افتخار است که امروز در این مدرسه هستم و در جمع همکارانی که انرژی مدرسه را متمرکز کردند حول محور یک دسته مفاهیم تا بر اساس آن حرکت مدرسه موثرتر باشد.

رزاقی خاطر نشان کرد: آنچه مهم است انسانیت است ، دختر جانبازی که شب را در شرایط سخت گذرانده و در مدرسه حاضر می شود  وظیفه اش از خط شکنی در جبهه سخت تر است.

وی تصریح کرد: تعالی یک ابزار است در شرایط بسیار سختی قرار داریم و با این حال این مسیر را انتخاب کردیم، باید بیینیم که مسیر تعالی چه مقدار فرآیند یاد دهی و یادگیری را در مدارس تسهیل کرده و چقدر دانش اموزان دانش ها و مهارت ها را ماندگارتر و موثرتر فرا گرفته اند.

حسینی پور رئیس سابق اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز در این مراسم بیان داشت: آنچه باعث می شود یک مجموعه به موفقیت برسد بخش نامه های اداره نیست بلکه ایثار و گذشت همکاران است، رفسنجان علیرغم نام پرآوازه در بحث نیرو و بودجه در استان کرمان با شهرهای جنوب استان برابری می کند.

وی افزود: ۸۳ دانش آموز در کنکور امسال در رفسنجان رتبه زیر سه هزار را کسب کردند، پژوهشسرای امام باقر جزو ۵ پژوهشسرای برتر قرار گرفت، تیم دادرس دانش اموزی طی سه سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شد و نفر دوم المپیاد فیزیک از رفسنجان معرفی شد، اینها همه تلاش مدیران و همکاران است.

علی بیگی مدیر مدرسه دخترانه شاهد رفسنجان نیز بیان داشت: با یاری خداوند و عنایت شهدا و با همکاری همکاران و مشارکت دانش آموزان و اولیا موفق به کسب این رتبه شده ایم و جزو ده رتبه برتر کشور قرار گرفته ایم.

برچسب ها:
دبیرستان دخترانه شاهد رفسنجان طرح تعالی مدرسه شاهد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان